چهره ی دیگر اشکودا رپید

۰۸خردادماه،

اشکودا فصل تازهٔ طراحی خود را با ارائه رپید اسپرت نشان داد. رپید خودرویی خانوادگی و آرامی است، اما این نسخه هیجان را به حداکثر می‌رساند.

Skoda Rapid Sport Concept

Skoda Rapid Sport Concept

دو رنگ بودن خودرو، خود یکی از ویژگی‌های هیجان انگیز این ماشین است. در طرف چپ خودرو رنگ قرمز متالیک و در طرف راست آن رنگ خاکستری(فولادی) به چشم می‌خورد.علاوه بر رنگ‌های جذاب رینگ‌های بزرگ ۱۹ اینچی(۱۰پره) جلوهٔ اسپرت خودرو را افزایش داده است، رینگ‌ها هم دارای دو رنگ متفاوت اند.

skoda-rapid-sport-concept-showcased-in-new-pictures-photo-gallery-medium_7

skoda-rapid-sport-concept-showcased-in-new-pictures-photo-gallery-medium_1skoda-rapid-sport-concept-showcased-in-new-pictures-photo-gallery-medium_4
اسپویلر های تازه،ورودی هوای بزرگ‌تر،شکاف‌های روی کاپوت و رکاب‌های قوی‌تر از ویژگی‌های تازه رپید اسپرت است.تغییرات دیگر این خودرو شامل سپر عضلانی عقب به همراه اگزوز های تازه است که نقش دفیوزر هم ایفا می‌کند.همچنین فرم لامپ‌های چراغ‌های عقب عوض شده و بسیار جلوهٔ زیبا تری پیدا کرده است.با نگاه دقیق‌تر به بدنهٔ رپید،فیبر کربن‌های بسیاری می‌بینیم که برای کاهش وزن، به آن اضافه شده است.

skoda-rapid-sport-concept-showcased-in-new-pictures-photo-gallery-medium_9

skoda-rapid-sport-concept-showcased-in-new-pictures-photo-gallery-medium_14     skoda-rapid-sport-concept-showcased-in-new-pictures-photo-gallery-medium_10     skoda-rapid-sport-concept-showcased-in-new-pictures-photo-gallery-medium_12
داخل خودرو هم دارای روحی اسپرت می‌باشد. غربیلک فرمان و صندلی‌ها برای هماهنگی با خودرو تعویض شده‌اند. نظر شما دربارهٔ این خودروی خانوادگی اسپرت چیست؟ آیا دو رنگ بودن خودرو زیبا است؟

مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.