چگونه انزال زودرس آقایان را درمان کنیم؟(قسمت اول) – زناشویی

گردآوری توسط گروه مشاوره و روانشناسی ممتازنیوز

چگونه انزال زودرس آقایان را درمان کنیم؟(قسمت اول)۱٫۰ out of 5 based on 1 review

انزال زودرس و یا انزال قبل از اینکه شریک جنسیتان به ارگاسم رسیده باشد یکی از شایع ترین مشکلاتیست که آقایان با آن مواجه هستند.فاکتورهای مختلفی وجود دارد که می تواند منجر به زود انزالی شود که با کمی فکر و یا حتی در موارد جدی تر با مداخله پزشک می توان آن را برای همیشه تحت کنترل در آورد.چگونه انزال زودرس آقایان را درمان کنیم؟(قسمت اول)
در این مقاله مجله ممتاز به شما خواهد گفت که چگونه با انزال زود رس مقابله کنید و تحملتان را در کنترل انزال بیشتر کنید و در نتیجه از رابطه جنسیتان نهایت لذت را ببرید.

۱٫ از کاندوم استفاده کنید.
شاید به نظر ساده بیاید اما کاندوم روش خوبی برای کنترل زود انزالیست چرا که اکثر آقایان موقع استفاده کاندوم حس برانگیختگی شان کمتر می شود.

سعی کنید از کاندومهای خیلی نازکی که در بازار موجود است استفاده نکنید. می توانید از کاندوم هایی استفاده کنید که آغشته به موادی هستند که حس برانگیختگی را به تاخیر می اندازند و یا آن را طولانی مدت می کنند.

بعضی از کاندوم ها آغشته به نوعی ژل بی حس کننده هستند که می تواند انزال را به تاخیر بیاندازد بدون اینکه تغییری در حس شریک جنسیتان بوجود بیاورد.

۲٫ از کرم و یا اسپرهای مخصوص زود انزالی استفاده کنید.
از پزشکتان مشورت بگیرید و برند خاصی که قابل اطمینان است را انتخاب کنید و آن را بخرید. این مواد دونوع هستند. نوع اول که حالت سنتی دارد و زیاد سفارش نمی شود چرا که موادی بی حس کننده هستند که به آلت حالت بی حسی می دهند که در این صورت انزال به تاخیر می افتد. با استفاده از این نوع اسپری و کرم ها شریک جنسی تان نیز بی حس می شود و به این ترتیب مقاربتی بدون اینکه هیچ یک از طرفین لذتی ببرند و یا حس خاصی داشته باشند صورت می گیرد.

نوع جدیدی از داروهای موضعی به بازار عرضه شده که جذب پوست می شوند و اعصاب حسی زیر استراتوم کورنئوم (لایه بالایی پوست) آلت تناسلی مرد را خیلی کم بی حس می کند.این کرم به آقایان کمک می کند تا هم حس و تمایل جنسی شان را داشته باشند و هم بتوانند انزالشان را تحت کنترل خودشان در بیاورند.این کرم ها تاثیر زیادی بر شریک جنسی ندارند.

۳٫ فشار دادن دو نقطه ی بدن با ترفند خاص
فقط کافیست کمی از ساختار بدنتان سر در بیاورید و با اعمال فشار به دونقطه خاص بدنتان انزال زودرس را به تاخیر بیاندازید.

فشار دادن میاندورا(فاصله بین مقعد و آلت تناسلی): نقطه ای مابین مقعد و بیضه ها وجود دارد که دقیقا به غده پروستات متصل است و کمک می کند انزال به تاخیر بیافتد. در طول ارگاسم پروستات با منقبض و منبسط شدن در نهایت مایع منی را خارج می کند.از شریک جنسی تان بخواهید تا خیلی رمانتیک این ناحیه را برایتان فشار دهد و در کنترل انزال به شما کمک کند.

• کشیدن و فشار دادن بیضه ها به سمت پایین : زمانی که آقایان به ارگاسم نزدیک می شوند کیسه بیضه ها به سمت بالا و نزدیک به بدنشان می شود. خیلی راحت می توانید از شریک جنسیتان بخواهید که به آرامی بیضه هایتان را به سمت پایین و دور از بدنتان بکشد و فاصله آن ها را از بدنتان زیاد کند. به این ترتیب می توانید انزال را به تاخیر بیاندازید.چگونه انزال زودرس آقایان را درمان کنیم؟(قسمت اول)

تغییراتی که می بایست در اتاق خواب ایجاد و رعایت شوند:

۱٫ هیجان و دلواپسی را کم کنید. تعداد زیادی از آقایان به دلیل شدت فشار و دلواپسی که برای انجام هر چه بهتر رابطه جنسی دارند انزالشان زودتر از موعد می شود.آرامش داشته باشید و به خاطر بسپارید که شریک جنسیتان همواره هوای شما را دارد و اصلا این تصور را ندارد که چون شما یک مرتبه زود به انزال رسیده اید ناتوان هستید.

هنگام برقراری رابطه جنسی از فکر به ارگاسم رسیدن بیرون بروید. چرا فکر می کنید که هدف از برقراری رابطه جنسی فقط انزال است؟ اصلا اینطور نیست. رابطه جنسی را با این فکر شروع کنید که قصدتان فقط سپری کردن زمان با معشوقه تان،به آرامش رساندن خود و شریکتان و داشتن اوقاتی پر از لذت با او که بیش از همه دوستش دارید است و نه چیز دیگر. با این روش دیگر هیچ فشار و استرسی در اتاق خوابتان وجود نخواهد داشت.

۲٫ افکار جنسی را از سرتان بیرون کنید. اگر در مرحله ای از رابطه جنسی حس کردید که زیاد از حد هیجان زده شده اید و هر لحظه ممکن است به ارگاسم برسید فکرتان را منحرف مسئله ای غیر از رابطه جنسی کنید. مثلا به روزی که سپری کردید فکر کنید یا به اینکه فردا می خواهید چه کارهایی انجام دهید.۵ تا ۱۰ ثانیه این فکرها را در سر بچرخانید تا برانگیختگی تان کمی فروکش کند و مجدد به شریک جنسیتان و رابطه قشنگتان با او متمرکز شوید. فقط حواستان جمع باشد به فکر مسائلی که شما را غمگین و یا مشوش می کند نروید چرا که با این کار، به کلی از رابطه جنسی زده می شوید.

۳٫ حاشیه بروید.حاشیه رفتن و یا کنترل ارگاسم روشی برای کنترل حس برانگیختگی حین به تعویق انداختن انزال می باشد. ممکن است کمی دشوار به نظر بیاید اما به مرور زمان آسانتر می شود. در اینجا دو روش پیشنهادی توسط موسسه ملی سلامت برای کنترل زود انزالی بیان شده است.

روش توقف و شروع: مقاربت و دخول را ادامه دهید تا جایی که حس کنید به انزال نزدیک شده اید. سریع و بدون وقفه به مدت ۳۰ ثانیه کارتان را متوقف کنید و دوباره شروع کنید.این کار را تا زمانی که خودتان اراده کردید که به انزال برسید می توانید تکرار کنید.

• روش فشار دادن: مقاربت و دخول را ادامه دهید تا جایی که حس کنید به انزال نزدیک شده اید.در این لحظه کارتان را متوقف کنید و به کمک انگشت سبابه و شست قسمتی از آلت تناسلی که کلاهک را به بدنه آلت وصل کرده است را به آرامی فشار دهید و یا از شریکتان بخواهید اینکار را با ملایمت برایتان انجام دهد.بعد از چند ثانیه فشار دادن به مدت ۳۰ ثانیه دست از هرکاری بردارید و مجدد دخول را شروع کنید. .این کار را تا زمانی که خودتان اراده کردید که به انزال برسید می توانید تکرار کنید.

۴٫ موقعیتتان را تغییر دهید.
بعضی از روش های مقاربت فشار کمتری بر کلاهک و یا نقاط حساس آلت وارد می کند.در اینجا به شما آموزش می دهیم.

حالتی غیر فعال حین مقاربت به خود بگیرید. شما در زیر بخوابید و به خانم بگویید که روی شما قراربگیرد و یا کنار همدیگردراز بکشید که فشار بر آلت کمتر باشد.

از حالت هایی که فعالیت زیاد از حد شما را می طلبد پرهیز کنید.حالتی که شما بر روی خانم قرار می گیرید و یا از پشت دخول صورت می گیرد برانگیختگی را دو چندان می کند. بنابراین اگر می خواهید انزالتان را در کنترل خود بگیرید از این حالت ها پرهیز کنید.

۵٫ تمرکزتان را روی پیش نوازی بگذارید.
اگر به محض دخول به ارگاسم می رسید و همیشه زودتر از شریک جنسیتان ارضا می شوید نگران نباشید. می توانید قبل از دخول توسط پیش نوازی به شریکتان لذت بدهید و او را هم به ارگاسم همزمان با خودتان نزدیک کنید.قبل از دخول با صبر و حوصله زیاد و با آرامش و توجه زیاد شریک جنسیتان را نوازش کنید، آرام در گوشش حرفهای قشنگ بزنید، از او تعریف کنید، نقاط حساس بدنش را که قبلا کشف کرده اید برایش ماساژ دهید و سپس دخول را انجام دهید. آن وقت است که هردو از نتیجه لذت بخشی که گرفته اید خوشحال خواهید بود.

برگردان توسط مجله ممتاز

نظر تان را در مورد این مطلب در پایین صفحه در بخش نظرات بنویسید  

+ ۳

مخالفم + ۰


دانستنیهای جنسی Rss
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.