چگونه در ۵ مرحله، بهتر ریمل بزنیم؟

به گزارش سه نسل، ریمل زدن باعث برجسته شدن چشمان شما می شود. هرگونه اشتباهی در هنگام زدن ریمل، ممکن است باعث از بین رفتن زیبایی تمام آرایش شما ویا حتی آسب رسیدن به چشمانتان شود، بنابراین برای جلوگیری از هرگونه اشتباه و یا صدمه ای، به ترتیب زیر عمل کنید:

۱- اول از فرمژه استفاده کنید:
بسیاری از خانم ها، استفاده از فرموژه را به بعد از ریمل زدن موکول می کنند و این اولین اشتباه اساسی آن ها است. بنابراین قبل از ریمل زدن، به کمک یک فرمژه ی مناسب، در حالی که چشم هایتان را باز نگه داشته اید، مژه هایتان را فر بدهید و پس از آن اقدام به استفاده از ریمل کنید.

۲- ریمل مناسب با چشم هایتان انتخاب کنید:
انواع مختلفی ریمل، با رنگ ها و فرچه های گوناگون وجود دارد، ممکن است مژه های شما نیاز به پرپشت شدن داشته باشد، شاید هم مژه های کوتاهی دارید و لازم است آن ها را بلندتر نشان دهید، بنابراین بهتر است بدانید که برس های مختلف ریمل، کاربردهای گوناگونی دارند. رنگ ریمل را نیز، معمولا باید متناسب با رنگ چشم ها، موها و یا آرایشتان استفاده کنید.

۳- به جهت زدن ریمل دقت کنید:
به کار بردن ریمل در مژه ها، می تواند تفاوت زیادی در اندازه ی چشمان شما ایجاد کند. توجه کنید که همواره ریمل را از ریشه ی مژه ها ومستقیم  به سمت بالا بکشید.

۴- حواستان به جهت سر مژه ها باشد:
سر مژه های شما، برای آنکه زیباتر دیده شود، نباید به طرف بینی جهت داده شود، توجه کنید که سر مژه هایتان را با استفاده از ریمل، به سمت خارج صورت جهت دهید.

۵- مژه های پایین را به صورت ضربه ای ریمل بزنید:
مژه های پایین چشم خود را باید به صورت ضربه های شلاقی، آرام ریمل بزنید. پس از غوطه ور کردن برس در مایع ریمل، مژه های پلک زیرین خود را با ضربه های شلاقی ملایم، از ریشه به سمت پایین  جهت دهید.

مترجم: رها واعظی


جدیدترین مقاله های دانستنیهای زندگی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.