چگونگی لغو ممنوعیت خروج از کشور بدهکاران مالیاتی

معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی با تشریح چگونگی رفع ممنوعیت خروج از کشور مودیان مالیاتی بدهکار گفت: بدهکاران مالیاتی ممنوع‌الخروج می‌توانند برای مشخص کردن تکلیف بدهی خود و تقسیط آن به سازمان امور مالیاتی مراجعه کنند تا ممنوع الخروجی آنها برطرف شود.
حسین وکیلی  در خصوص ممنوعیت خروج از کشور مودیان مالیاتی بدهکار اظهار کرد: اگر چه سازمان امور مالیاتی می‌تواند کسانی را که بدهی مالیاتی بیش از یک میلیون تومان داشته باشند اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی، ممنوع‌الخروج کند، اما ما علاقمندیم مؤدیان مالیاتی با مراجعه به ادارات امور مالیاتی، با استفاده از حداکثر تسهیلات و تشویقات قانونی هیچگونه مشکل مالیاتی نداشته و ممنوع الخروج هم نشوند.
وی اعلام کرد: سازمان امور مالیاتی آمادگی دارد با اعمال مساعدت‌های قانونی بدهکاران مالیاتی ممنوع‌الخروج که برای مشخص کردن تکلیف بدهی خود و تقسیط آن به سازمان امور مالیاتی مراجعه کنند مشکلات آنها را برطرف کند.
۳۹۳۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. مسعود:

    بهتراست اسامی را اعلام بکنید

  2. مهدوی:

    با سلام به جای ممنوع الخروج کردن مودی جلوی رشوه خواری ممیز مالیاتی گرفته بشود.چون مودی مالیات عادلانه را پرداخت میکند ولی وقتی ممیز برای پر کردن جیب خود مالیاتی غیر عادلانه اعلام و برای کم کردن ان مبلغ هنگفتی از مودی طلب میکند.مودی تصمیم به پرداخت نکردن کل مایات میکند.

  3. حسینی:

    بسمه تعالی باسلام و دعای خیر ممنوعالخروج کردن بدهکار مالیاتی فایده ای به کشور ندارد بازرگان را ازاد بگذارید تا تجارت کند و بدهی خودش را پرداخت کند . متشکرم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.