کابوس قلعه نویی در دقیقه ۹۲/ حالا استقلال برای قهرمانی پرسپولیس می جنگد؟

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – هفته بیست و هشتم لیگ برتر عصر امروز (پنج شنبه) با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید.

به گزارش ممتاز؛ در آغاز هفته بیست و هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (پنج شنبه) هشت دیدار به صورت همزمان برگزار شد که در مهم ترین آنها استقلال مغلوب نفت تهران شد، پرسپولیس از سد داماش گیلان گذشت و فولاد خوزستان تراکتور را از پیش رو برداشت.

استقلال ۰ – نفت تهران ۱

در ورزشگاه آزادی تیم فوتبال استقلال میزبان نفت تهران بود که این دیدار در نهایت با نتیجه ۱ بر صفر به سود شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید. با این نتیجه استقلال ۵۰ امتیازی باقی ماند تا به رده چهارم جدول سقوط کند. نفت تهران هم ۵۱ امتیازی شد و هم امتیاز با پرسپولیس در جایگاه سوم جدول قرار گرفت.

داماش گیلان ۰ – پرسپولیس ۱

همچنین در رشت دو تیم پرسپولیس و داماش به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان علی دایی موفق شدند با نتیجه ۱ بر صفر به پیروزی ارزشمندی برسند. تک گل این مسابقه را محمد عباس زاده در دقیقه ۳۱ به ثمر رساند. بدین ترتیب پرسپولیس ۵۱ امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد تا برای رسیدن به قهرمانی به دو هفته باقیمانده امیدوار باشد. داماش هم با همان ۲۵ امتیاز در رتبه سیزدهم قرار گرفت تا همچنان خطر سقوط را احساس کند.

فولاد ۲ – تراکتورسازی ۱

در اهواز هم تراکتورسازی مهمان فولاد بودند که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر ۱ به سود شاگردان حسین فرکی خاتمه یافت. در این دیدار ابتدا کریم انصاری فرد در دقیقه ۹ دروازه فولاد را باز کرد اما در ادامه مهدی بدرلو در دقایق ۳۳ و ۷۳ از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا فولادی ها به سه امتیاز ارزشمند این مسابقه دست پیدا کنند. با این نتیجه فولاد ۵۴ امتیازی شد تا همچنان صدر جدول را حفظ کند. تراکتور هم با همان ۳۹ امتیاز جایگاه هفتم را به خود اختصاص داد.

نتایج سایر دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر به شرح زیر است:

راه آهن سورینت ۰ – استقلال خوزستان ۰

سپاهان ۲ – سایپا ۲

صبای قم ۲ – ذوب آهن ۱

فجرسپاسی ۱ – مس ۱

گسترش فولاد ۱ – ملوان ۲

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.