کارلوس دونگا مهمان برنامه عادل/ فردوسی پور: فعلا هیچ چیز معلوم نیست

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – عادل فردوسی پور برای افتتاح برنامه«بیست چهارده » یک مهمان ویژه دارد. مهمانی که می گویند کاپ قهرمانی جهان را بالای سر برده است.

مهدیه جباری: عادل فردوسی پور در برنامه پنجشنبه شب سینما گلخانه شبکه ۳ وقتی داشت برنامه ویژه جام جهانی اش را توضیح می داد ، مدام از مهمانی بین المللی می گفت.

به گزارش ممتاز ؛ او البته نام مهمانش را نمی برد و تنها یک بار رضا جاودانی گفت عادل با او مشکل دارد. این دو خندیدند و اسمی از مهمان شان نیاوردند اما یک روز پیش از همه این اتفاقات روزنامه جام جم وابسته به صدا و سیما مهمان عادل را لو داده بود ! کارلوس دونگا کاپیتان تیم ملی برزیل که کاپ قهرمانی را هم در سال ۱۹۹۴ بالای دست برد. عادل در جام جهانی گذشته که دونگا مربی برزیل بود هر بار که نوبت بازی این تیم می شد گیری می داد به لباس پوشیدن های دونگا و احتمالا حرف های جاودانی اشاره به این انتقاد ها داشت. هرچند دختر دونگا طراح لباس سرشناسی در کشورش است !

فردوسی پور اما به محض شنیدن این نام همه چیز را منکر می شود و می گوید:« نه بابا ، اصلا . نه کدوم سایت؟ جام جم؟ نه بابا نه اصلا ! نه این طوری نیست. صبر کنین فردا مهمانم مشخص می شود و اسمش را اعلام می کنیم.»

البته اگر عادل روبروی دونگا بنشیند و سئوال دربارهٔ لباس هایی که می پوشید را بپرسد ، هیچ بعید نیست که مربی برزیلی هم از خود عادل سئوالی دربارهٔ دلیل لباس پوشیدن هایش بپرسد!

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.