کارمند بانک صادرات پژوهشگر برتر سال شد

۱۹م دیماه ،

بینا- بر اساس اعلام پژوهشکده پولی و مالی بانک مرکزی جمهوری اسلامی خانم مونا ونکی از کارکنان بانک صادرات ایران به عنوان پژوهشگر برتر سال ۹۱ معرفی گردید .
به گزارش بینا، خانم ونکی معاون فن آوری اطلاعات اداره کل حراست این بانک بر اساس اعلام پژوهشکده پولی و مالی بانک مرکزی موفق به اخذ عنوان «پژوهشگر برتر بانک صادرات ایران » گردید. وی تاکنون مقالات و پژوهش های گوناگونی را در مجلات معتبر تخصصی داخلی و خارجی ارایه  و به چاپ رسانده است. مقاله اخیر وی با عنوان «معماری خدمات بانکی» در نشریه شماره ۳۶ بانکداری الکترونیک به چاپ رسیده است.
گفتنی است پژوهشکده پولی و مالی به عنوان بازوی علمی و تحقیقاتی بانک مرکزی با هدف انجام تحقیقات و مطالعات در زمینه های پولی، ارزی، بانکی ، بازار سرمایه ، انجام مطالعات مشترک با دانشگاهها و مؤسسات علمی و … در سال ۶۹ تأسیس شده است .
شایان ذکر است بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور با ۶ دهه فعالیت و بیش از ۳۰ هزار نیروی توانمند علاوه بر کسب موفقیت های چشمگیر در بخش های مختلف اقتصادی و بانکی، هر ساله شاهد درخشش  کارکنان  این بانک در عرصه های هنری، ورزشی، ادبی و علمی هستیم . همچنین این بانک در بخش فرهنگی نیز  در ۵ سال اخیر حامی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بوده و در جهت ترویج و توسعه علم و دانش در مناطق محروم تا کنون ۸ مدرسه را ساخته و به آموزش و پرورش تحویل داده است.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.