کارمند قلابی بیمه، سالخورده‌ها را در خانه شان زندانی می‌کرد و اموالشان را می دزدید

کارمند قلابی بیمه که به بهانه ثبت‌نام برای استفاده رایگان از بیمه خدمات تکمیلی، وارد منازل افراد سالخورده شده و پس از کتک زدن و زندانی کردن آنها اموالشان را می‌دزدید، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
 چند روز پیش مردی با حضور در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه ۲ تهران علیه یک مرد به اتهام سرقت پول و طلا از خانه‌اش شکایت کرد.شاکی گفت: روز حادثه مرد جوانی زنگ در خانه‌مان را زد و با معرفی خود به عنوان کارمند یکی از نمایندگی‌های بیمه، مدعی شد در قرعه‌کشی نام من در فهرست افرادی قرار گرفته است که می‌توانند کارت بیمه تکمیلی دریافت و از مزایای رایگان آن استفاده کنند. به مرد جوان اعتماد و او را به خانه دعوت کردم. در ادامه، وی مدارک هویتی من و همسرم را خواست. در حال آوردن مدارک بودم که یکباره با شنیدن فریاد‌های همسرم، متوجه شدم کارمند بیمه در حال کتک زدن اوست. با مرد جوان درگیر شدم تا همسرم را نجات دهم اما او با مشت و لگد هر دوی مارا بشدت کتک زد؛ به طوری که بی‌هوش شدیم. ساعاتی بعد وقتی به هوش آمدیم، مرد جوان پول، گوشی تلفن همراه، طلا و چند سکه را که بیش از ۲ میلیون تومان ارزش داشت، سرقت و فرار کرده بود.

با تشکیل پرونده‌ای در این باره، تحقیق پلیس برای شناسایی و دستگیری متهم فراری آغاز شد. ماموران با اطلاعات به دست آمده از شاکی، به چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهم فراری پرداخته و تحقیقات را ادامه دادند. در حالی که جستجو در این رابطه ادامه داشت، مردان و زنان سالخورده دیگری نیز با حضور در مرکز پلیس، شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند. در بررسی این پرونده‌ها ماموران دریافتند اموال همگی آنها به یک شیوه سرقت شده و تصاویر رایانه‌ای متهم با یکدیگر مطابقت دارد. در ادامه معلوم شد، دزد فراری پس از کتک زدن صاحبخانه‌ها، برخی از آنها را با دست و پای بسته در منازلشان زندانی و اموالشان را سرقت کرده است.

جستجو برای دستگیری متهم ادامه دارد.

۴۷۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.