کاسیاس: گل می خورم، استرس می گیرم

ایکر کاسیاس پس از ال‌کلاسیکو یکشنبه شب در یک گفت‌و‌گوی رادیویی اظهار داشت: من خودم را نقد می‌کنم. دوست ندارم گل بخورم، وقتی توپی وارد دروازه‌ام می‌شود، استرس می‌گیرم.

فارس – سنگربان رئال مادرید بیان داشت با وجودی که‌ می‌داند گل‌خوردن بخشی از فوتبال است، اما هنگامی که توپی وارد دروازه‌اش می‌شود استرس می‌گیرد.

به گزارش مارکا،‌ ایکر کاسیاس پس از ال‌کلاسیکو یکشنبه شب در یک گفت‌و‌گوی رادیویی اظهار داشت: من خودم را نقد می‌کنم. دوست ندارم گل بخورم، وقتی توپی وارد دروازه‌ام می‌شود، استرس می‌گیرم. می‌دانم که گل‌خوردن بخشی از بازی است و باید آن را بپذیرم.

وی ادامه داد: شاید به خودم خیلی سخت می‌گیرم. همیشه حتی وقتی که توپ به گوشه دروازه می‌رود، فکر می‌کنم می‌توانستم بهتر از این عمل کنم.

دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا درباره اختلاف امتیاز با بارسلونا خاطرنشان کرد: اگر در دسامبر ۸ امتیاز اختلاف داشتیم، شاید خوش‌بینی کمتری داشتم. ما مقابل حریفی به تساوی رسیدیم که رقیب اصلی ما است،‌ البته نمی‌توانیم از اتلتیکومادرید هم غافل بمانیم. از اینکه این تیم در صدر جدول قرار دارد، شوکه نشده‌ام.

کاسیاس در خصوص کریستیانو رونالدو و لیونل مسی گفت: من کریستیانو را انتخاب می‌کنم زیرا او بازیکنی است که هر فصل گل‌های زیادی برای باشگاه به ثمر می‌رساند؛ هر روز وقتم را با او می‌گذرانم، او را می‌شناسم، می‌دانم چه کسی است؛ چگونه تمرین می‌کند؛ چه می‌‌خواهد و به کجا می‌خواهد برسد.

وی در خصوص رابطه راموس با مورینیو نیز اشاره کرد: شاید این تقصیر ما است که اتفاقات رختکن یا عقاید بازیکنان نسبت به سال‌های گذشته بیشتر مقایسه می‌شود. من طرف کدام یک هستم؟ طرف سرخیو، از هم‌تیمی‌ام حمایت می‌‌کنم که زمان سختی را پشت سر گذاشت و طرف مربی هستم زیرا او به سود تیم فکر می‌‌کند.

برای خواندن سایر خبرهای ورزشی کلیک کنید 


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.