کاش به اندازه کی روش به دایی و قلعه نوعی هم فرصت می دادیم

۸فروردین ۱۳،

بازیکن سابق تیم ملی گفت: کی روش کارنامه موفقی دارد، او مربی با دانشی است و او را به ایران آوردیم تا تحولی ایجاد کند اما متاسفانه هر روز که به جلو رفتیم نه تنها تحولی ندیدیم بلکه شاهد در جا زدن بودیم.

اصغر مدیرروستا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازیکنان فعلی تیم ملی از تجربه بالایی برخوردارند و میدان های حساس بسیاری را تجربه کرده اند اگر تیم ملی تا به این جا پیش رفته صرفاً به خاطر خود آنها بوده است و اگر این تیم ملی مربی هم نداشت نتایج بسیار بدتر از این هم نمی شد.

مربی پیشین تیم فوتبال شهرداری تبریز افزود: به کی روش یک پیشنهاد دارم به این موضوع قدری بیشتر توجه کند چرا که عدم صعود تیم ملی به جام جهانی ضرری برای کی روش نخواهد داشت اما چهارسال فوتبال ایران را عقب می اندازد و به نابودی می کشاند.

وی خاطر نشان کرد: افسوس آن را می خورم چر ا فدراسیون فوتبال امکانات و فرصتی را که به کی روش داده است به علی دایی و امیر قلعه نوعی نداد ، آنها یک ایرانی بودند قطعاً آنها دلشان برای فوتبال ایران می سوخت.

مدیرروستا با اشاره به دیدار ایران و کره گفت: وقتی با تیم کویت مساوی می کنیم همه چیز مشخص است در این بازی حرف برای گفتن نداشتیم وقتی کی روش رحمتی را کنار می گذارد معلوم است چه طرز فکری دارد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.