کاظمی : مقصر اصلی باخت خود ما بودیم/ پنالتی مان را نگرفتند!

۲۱فروردین۱۳،

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: پنالتی صد در صد ما را مقابل پرسپولیس نگرفتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران فرهاد کاظمی پس از تساوی یک بر یک برابر پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: همه چیز دست خودمان بود. بی‌دقتی فاکتوری است که گریبان بسیار از بازیکنان ما گرفته است.

کاظمی در مورد موقعیت‌هایی که از دست داد، گفت: در دیدار با راه‌آهن در هفته قبل ۸ موقعیت گل را با بی‌دقتی از دست دادیم. در بازی امروز هم دیدید که چند موقعیت گلزنی را هدر دادیم.

وی در مورد خبر مذاکره سعد محمدی با امیر قلعه‌نویی برای سرمربیگری در فصل آینده ذوب‌آهن گفت:  شاید هم این اتفاق بیفتد اما اگر لازم باشد خودم به امیر قلعه‌نویی تلفن می‌زنم و می‌گویم به ذوب‌آهن بیاید. این حق طبیعی باشگاه است که هر تصمیمی که خواست بگیرد.

وی ادامه داد: ببینید در اروپا چه طور رفتار می‌کنند. مورینیو قرار است از تیمش برود اما بازیکنان دستور پذیری خاصی از سرمربی دارند اما در ایران اینگونه نیست و این مسائل باحاشیه سازی همراه می‌شود.بازیکن سالاری در فوتبال ما غوغا می‌کند. حتی اگر رئیس باشگاه بخواهد فصل آینده تغییراتی در باشگاه بدهد، آن را حق باشگاه ذوب‌آهن می‌دانم .

سرمربی ذوب‌آهن در مورد وضعیت داوری در لیگ گفت: سعی کردم در مورد داوری حرفی نزنم . اما امروز مقابل پرسپولیس پنالتی صد در صد ما که روی قاسم حدادی‌فر اتفاق افتاد را نگرفتند. شاید اگر آن پنالتی را می ‌گرفتند نتیجه عوض می‌شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.