کاهش وزن به کمک تلفن همراه

۲۷فروردین۱۳، خبرگزاری‌ها- دانشمندان ابزار موبایلی با نام My Meal Mate تولید کرده‌اند که می‌تواند به کاربران کمک کند با نگاه دقیق‌تر لیست غذاهایی که به صورت روزانه مصرف می‌کنند را دنبال کنند.

این روزها برای هر کاری یک ابزار موبایلی ارایه می گردد و آخرین مطالعه انجام شده نشان می‌دهد، زمانی که سراغ کاهش وزن در اشخاص می‌رویم، بعضی ابزارهای موبایلی بسیار مفیدتر و کارآمدتر از روش‌های سنتی رژیم غذایی عمل می‌کنند.

به گزارش فارس به نقل از هلث‌لند، گوشی‌های هوشمند روشی مناسب برای برقراری ارتباط با اشخاص محسوب می‌شوند تا به صورت دایم لیست غذاهایی که باید بخورد و اهدافی که در تناسب اندام باید دنبال کند را به او یادآوری کنند.

بر این اساس محققان بریتانیایی تصمیم گرفته‌اند با انجام بررسی‌های لازم دریابند که ابزارهای موبایلی مخصوص کاهش وزن تا چه اندازه می توانند مفید واقع شوند و به کاربران برای کاهش وزن کمک کنند.

در این بررسی دانشمندان دانشگاه لیدز با همکاری “موسسه ملی تحقیقات سلامت بریتانیا” با شرکت نرم‌افزاری Blueberry Consultants همکاری‌هایی را انجام دادند تا ابزار موبایلی را با نام My Meal Mate تولید کنند که می‌تواند به کاربران کمک کند با نگاه دقیق‌تر لیست غذاهایی که به صورت روزانه مصرف می‌کنند را دنبال کنند و برای رسیدن به هدف تناسب اندام، به صورت مستمر تمرین‌های ورزشی انجام دهند.

این ابزار به گونه‌ای طراحی شده است که به صورت هفتگی پیام‌هایی را به کاربر ارسال می‌کند و او را در جریان می‌گذارد که در چه مرحله‌ای از فرآیند کاهش وزن قرار دارد.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.