کاییدی: قول مدال نمی‌دهم

۲۸اردیبهشت،

3-728.jpg

دارنده مدال پرتاب نیزه پارالمپیک لندن بر حمایت بیشتر از ورزشکاران معلول و جانباز تأکید دارد.

محسن کاییدی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، با اشاره به مسابقات رکوردگیری برای حضور در پیکارهای جهانی فرانسه، گفت: توانستم ۲ متر رکورد جهان را بزنم و جواز حضور در فرانسه را کسب کنم. بیشتر ورزشکارانی که در پارالمپیک لندن حضور داشتند، در این رکوردگیری آماده نبودند و رکوردها بسیار پایین بود.

وی ادامه داد: بعد از پارالمپیک، بیشتر بچه‎ها انگیزه‎ای نداشتند و همین سبب شده که افت محسوسی داشته باشند اما من با این‎که بسیار مشکل داشتم، تمریناتم را قطع نکردم.

این ورزشکار لرستانی با ابراز تشکر از مصطفی بهرامی که روزهای زوج در ورزشگاه تختی خرم‎آباد او را تمرین می‎دهد، تصریح کرد: آقای بهرامی با فدراسیون قرارداد ندارد اما همیشه به من لطف داشته و اگر ایشان نبود شاید رکوردهای بنده مثل بقیه پایین می‌آمد. فدراسیون اگر می‎خواهد ورزشکاران موفق شوند باید هزینه کند اما فعلاً می‎گویند بودجه ندارند.

کاییدی با بیان این‎که سطح مسابقات جهانی از پارالمپیک بالاتر است، تأکید کرد: با وضعیت موجود بدون شک نتایج و درخششی که دوومیدانی‎کاران ایرانی در پارالمپیک داشتند به هیچ‎وجه در مسابقات جهانی تکرار نمی‎شود و بیشتر ورزشکاران رکوردهایشان نسبت به پارالمپیک بسیار پایین‎تر است.

وی با بیان این‎که متأسفانه امکانات ما به‎روز نیست، اضافه کرد: ما از آمریکایی‎ها در پارالمپیک بیشتر مدال گرفتیم اما آن‎ها ۳۰ نفر را بعد از آن پیکارها در کمپی که مختص خودشان است زیرنظر گرفته و برای هر مسابقه‎ای برنامه دارند ولی ما عملاً برنامه‎ای نداریم تا مسابقات جهانی فرانسه و این موضوع بدون شک عاملی می‎شود برای ناکامی!

رکورددار پرتاب نیزه جهان با اشاره به این‎که مسابقات جهانی تیرماه برگزار می‎شود، افزود: خودم که رکوددار این پرتاب هستم، قول کسب مدال در فرانسه را نمی‎دهم؛ چون نحوه تمرین‎های ما با سایر مدعیان بسیار فرق دارد و آن‎ها با آمادگی کامل به مسابقات می‎آیند.

کاییدی در ادامه با اشاره به وعده‎های مسوولان استان لرستان پس از پارالمپیک لندن، خاطرنشان کرد: آن وعده‎ها در حد شعار باقی ماند و در عمل برای ما کار خاصی نکردند. منی که بهترین ورزشکار ایران در لندن بودم و اولین ورزشکار لرستانی که در پارالمپیک مدال گرفتم، توقع‎ بیشتری داشتم. باید بیشتر حمایت شویم تا برای مسابقات بعدی انگیزه داشته باشیم نه این‎که به طور کلی فراموش شویم.

وی در پایان گفت: از مصطفی بهرامی که رایگان من را تمرین می‎دهد، اردشیر کاظمی دیگر مربی لرستانی، حمید الیاسی رئیس هیأت جانبازان و معلولان استان و سایر کسانی که در امر ورزش و سایر مسائل کمک‎حال بنده بوده‎اند کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.