کتابی با موضوع داستان زندگی ˝گری کوپر˝ انتشار یافت

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

عقیل قیومی از انتشار یافتن کتاب داستان زندگی ˝گری کوپر˝ در تهران و شهرستان ها خبر داد.

عقیل قیومی مترجم کتاب داستان زندگی گری کوپر در گفت وگو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین دربارهٔ این کتاب گفت: این کتاب از مجموعه زندگی ستارگان جهان نوشته دیوید تامپسون انتخاب شد و ترجمه این کتاب از سوی کتابکده کسری به عهده من گذاشته شد و این کتاب را ترجمه کردم.

او ادامه داد: کتاب داستان زندگی گری کوپر از سوی انتشار یافتنارت کتابکده کسری با قیمت هشت هزار تومان و در ۱۰۴ صفخه انتشار یافته و قابل دسترس مخاطبان است.

قیومی اضافه کرد: کتاب داستان زندگی ستارگان جهان سه جلد کتاب است که به زندگی بازیگران شناخته شده جهان می پردازد . همرمان با این کتاب، داستان زندگی همفری بوگارت توسط رعنا طاهر زاده از همین انتشار یافتنات چاپ شده و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

قیومی یاد آور شد: از همان ابتدا طی قراری که با انتشار یافتنات کتابکده داشتیم، این بود که این کتاب با ممیزی کمتری مواجه شود و به اصل متن وفادار باشد، خوشبختانه این اتفاق افتاد و داستان رندگی گری کوپر سانسور نشد و در دسترس قرار گرفت. این کتاب برای اشخاص غیر سینمایی هم مفید خواهد بود چون به بعضی از ابعاد زندگی این بازیگر مطرح سینمای جهان می پردازد که تخصصی نیست و برای مخاطب عام هم جذابیت های لازم را دارد.

این کتاب در کتاب فروشی های معتبر شهر تهران قابل دسترس است و توزیع آن در شهرستان ها در هفته آینده آغاز می گردد.

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.