کتک خوردن قلیانی های پرسپولیس

یکشنبه ۱۴ آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

یک شب رفتیم تولد بچه یکی از بازیکنان پرسپولیس که احمد رضا عابدزاده هم بود. آن وقت دیگر بازی نمی نمود. دیدیم چند بازیکن تیم شلنگ قلیان را انداخته اند لب دهانشان و کام می گیرند. احمد رضا شلنگ قلیان ها را کشید و با همان شلنگ ها بچه ها را زد که شما غلط نموده اید قلیان می کشید، مگر فوتبالیست قلیان هم می کشد.
ممتازنیوز: عابدینی یکی از قدیمی ترین مدیر های فوتبال ایران است. سال های سال در پرسپولیس مدیریت نمود و حالا نیز مدیر عامل باشگاه داماش است. وقتی با او درباره سوژه قلیان کشی بازیکنان حرف می زنیم، آغاز می نماید به تعریف نمودن خاطره های قابل توجه. عابدینی با خنده می گوید: «من خودم جزو دوپینگی ها هستم.»

*آقای عابدینی با توجه به اینکه از سال ۲۰۲۴ نیکوتین هم جزو مواد ممنوعه خواهد بود، الان از فوتبالیست ها تست بگیرند چند نفر دوپینگی می شوند؟!

البته خود من هم جزو مدیران دوپینگی فوتبال هستم!(خنده) ولی این قانون برای فوتبال ایران نوشته نشده. رضا شاهرودی وقتی در ترکیه بود، به من گفت نمی توانم بمانم اینها سیگار می کشند. وسط نیمه بازیکنان به اتفاق یکدیگر می روند و یک دودی می گیرند. اتفاقا بسیار از بازیکنان خارجی هم که به فوتبال ایران آمدند و می آیند، سیگاری می باشند. مثلا ساشا ایلیچ سیگار می کشید. من به او گفتم چرا سیگار می کشی، با این ضربان قلب و فشاری که داری بسیار ضرر است ولی می گفت من اگر سیگار نکشم نمی توانم بدوم!

*الان قلیان کشی یکجورهایی در فوتبال ایران اپیدمی شده. این را قبول دارید؟

بگذارید یک خاطر تعریف کنم. یک شب رفتیم تولد بچه یکی از بازیکنان پرسپولیس که احمد رضا عابدزاده هم بود. آن وقت دیگر بازی نمی نمود. دیدیم چند بازیکن تیم شلنگ قلیان را انداخته اند لب دهانشان و کام می گیرند. احمد رضا شلنگ قلیان ها را کشید و با همان شلنگ ها بچه ها را زد که شما غلط نموده اید قلیان می کشید، مگر فوتبالیست قلیان هم می کشد. آن بچه ها هم گفتند چشم آقا احمد رضا.

*ظاهرا یک خاطره قابل توجه هم از چین دارید.

بله، من رفته بودم چین و داشتیم از کاخ های امپراطوری این کشور دیدن می نمودیم. من سیگار کشیدم و دیدم یک آقایی خاک انداز آورد جلویم و گفت ته سیگارتان را در این بیاندازید. وقتی انداختم یک قبض به من داد که به خاطر سیگار کشیدن باید ۵ یوان جریمه می دادم. من هم ۱۰ یوان به او دادم گفت الان بقیه اش را نمی دهم. گفتم نمی خواهم چون می خواهم یک سیگار دیگر بکشم!(خنده) به قول معروف ما خودمان جزو دوپینگی ها هستیم ولی به هر حال من فوتبال بازی نمی کنم. به همه هم می گویم سیگار کشیدن یا قلیان کشیدن خوب نمی باشد. الان هم واقعا خوشحالم که قرار است نیکوتین جزو مواد ممنوعه باشد چون واقعا به ورزشکار آسیب می زند.

منبع:ستاره ها

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۳۲۷ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: یکشنبه ۱۴ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , قلیانی های پرسپولیس, ورزش, پرسپولیس

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.