کرایسلر و فیات افزایش ظرفیت می دهند

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

پرشین خودرو: سرگئی مارچیونه در نشست خبری خود در اوبورن هیل، مقر کرایسلر در آمریکا به پرسش های خبرنگاران جواب داد.

به گزارش ممتازنیوز، مدیر عامل اتحاد کرایسلر آمریکا با فیات ایتالیا، در نشست خبری در مقر کرایسلر آمریکا نشان داد که به آینده آلفارومئو ایمان دارد اما در مورد به کارگیری آلومینیم در وانت ها مردد است. او همچنین به دوام سیاست های مرتبط با دستمزد کارگران عضو اتحادیه باور ندارد. خلاصه ی مسائلی که مارچیونه در این نشست مطرح کرد از این قرار بود:

در خصوص رشد در آمریکای شمالی گفت: رشد در کشورهای عضو پیمان نفتا، باعث بسط و گسترش برندهای اتحاد فیات کرایسلر خواهد شد و دو خودروساز کرایسلر و فیات بین سال های ۲۰۲۴ تا ۲۰۱۸ یک میلیون دستگاه افزایش ظرفیت خواهند داشت. آن چه از همه مهمتر است و باید روی آن تأکید داشت شفافیت و تمایز برندها است.

در خصوص توافق کارگری با اتحادیه کارگران خودرویی گفت: من همیشه بر این باور بوده ام که ساختار دوگانه در تراز پرداخت دستمزد دوام ندارد و در دراز مدت ممکن نخواهد بود. ما باید آن بخش را که تراز اول به حساب می آید فریز کنیم و اجازه ظهور چنین کلاس یا قشری را ندهیم. من به شدت ما القاب در ساختار دستمزد مخالف بوده ام. از نظر من وجود چنین چیزی به شدت نابخردانه است.

در خصوص استفاده آلومینیم در وانت گفت: ما به دقت و با وسواس منتظر عرضه خودروهای اف ۱۵۰ از کمپانی فورد هستیم. من در داخل خودمان کمی با احتیاط با مسأله برخورد کردیم و خیلی به استفاه از آلومینیم در وانت اعتقادی نداریم. به نظر من استفاده از آلومنیم در بخش هایی غیر از وانت متصور است. ما می توانیم از آلومینیم در سال ۲۰۱۷ استفاده کنیم.

در مورد قیمت در بازار آمریکای شمالی گفت: من اعتقادی به این ندارم که ظرفیت باید مو به مو متناسب با تقاضا باشد. ما و جنرال موتورز به ورشکستگی خیلی نزدیک شدیم. همه ما تجربه رفتارهای کامیکازه را داشته ایم و می دانیم که این رفتار برنده ندارد.

در مورد مشوق برای فروش وانت گفت: برخی ممکن است در وفق دادن سرمایه گذاری خود در بازار وانت دچار مشکل باشند ما چنین مشکلی نداریم و اگر از من بپرسند که چرا ما از رویه جنرال موتورز پیروی نمی کنیم من در جواب می گویم که اجباری در این کار نداریم.

در مورد بهبود برند کرایسلر و محدود کردن برند داج گفت: مخلوط کردن دو نام داج و کرایسلر هزینه زیادی به دنبال دارد اما یک برند برای بازار که جهانی باشد کاربرد بیشتری دارد از نظر ما ترکیب دو نام خیلی کارا و موفق نیست.

در مورد پتانسیل فروش فراری از برندهای فیات گفت: مالکان اصلی فراری سهامداران فیات هستند. همه آنها. آنها به اندازه کافی برای به بار نشستن آن صبر کرده اند، به نظر شما صبر نکرده اند؟

در مورد وانت با اندازه متوسط برای بازار آمریکای شمالی گفت: من ۵ سالی است که برای آن زحمت کشیده ایم و حالا نمی توانیم از آن دست بکشیم، می توانیم؟

در خصوص وانت با برند جیپ گفت: اگر به قدر کافی زحمت بکشیم به آن هم می رسیم. مسأله جیپ فرق می کند. با جیپ کارهایی می شود کرد که با بقیه برندها نمی شود.

در مورد اندازه سرمایه گذاری برای احیای آلفارومئو گفت: اگر برای احیای آلفارومئو لازم باشد از سرمایه گذاری مستقیم خارجی هم استفاده می کنم. به نظر من احیای آلفارومئو پروژه ی بزرگی است. خودروهایی که سطحشان از بازار خودروهای انبوه بالاتر است اما به خودروهای درجه ۱ نرسیده اند توان ایستادن روی پای خود را ندارند برای همین نیاز به DNA خودرویی مثل آلفارومئو دارند.

در مورد فراخوان ها گفت: در مورد این موضوع حساسیت ها بیش از حد برانگیخته شده است. اما گاهی اوقات به خاطر همین حساسیت های بیش از حد مردم را وادار می کنیم بیش از نیاز وقت بگذارند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.