کریمی: علی نصر نباید کار را رسانه ای می‌کرد

۱۶خردادماه،

مرتضی کریمی در مورد شرایط علیرضا نصر اظهار کرد: طبق اعلام قبلی قرار است دور جدید تمرینات تیم ملی از شنبه صبح آغاز شود و علیرضا نصر هم مانند بقیه ملی‌پوشان وظیفه‌اش است که به موقع سر تمرینات حاضر شود. به او اعلام کردم که باید در این تمرینات حاضر باشد و اگر به اردو نیاید جایی در تیم ملی نخواهد داشت و اسبقی جایگزین او خواهد شد.

وی در مورد اینکه اگر علیرضا نصر به اردو بیاید امکان دارد وزن مبارزاتی او از چهارم به پنجم تغییر یابد، افزود: به نظر من که سرمربی تیم ملی هستم تصمیم حضور او در وزن چهارم تصمیم درست و عاقلانه‌ای بوده اما باید دید نظر فدراسیون در این رابطه چیست. من در روز تصمیم‌گیری و در حضور تمام اعضا با دلایلی قوی دو ارنج را نوشتم و گفتم که کدام ترکیب قوی‌تر است. تغییر در وزن چهارم یا پنجم به نظر کمیته فنی بستگی دارد.

به نقل از ایسنا، سرمربی تیم ملی تکواندو با اشاره به اینکه قرار است بعد از آغاز دور جدید تمرینات جلسه‌ای با حضور مسئولان فدراسیون، کادر فنی تیم ملی، مدیر فنی تیم ملی و ناظر کمیته المپیک برگزار شود، گفت: همان شنبه تصمیم خواهیم گرفت که جلسه نهایی در مورد شرایط علیرضا نصر چه زمانی برگزار شود. در صحبتی که با پولادگر داشتم او گفت این جلسه مهم است و باید حتما برگزار شود. فعلا زمان دقیق این جلسه مشخص نیست.

وی ادامه داد: دلیل ترک اردو توسط علیرضا نصر را نمی‌دانم. او در جلسه اولی که حدود ۲۵ روز قبل داشتیم پذیرفت که در وزن چهارم مبارزه کند و در این مدت هم در این وزن حضور داشت و چند کیلو هم کم کرده بود اما چند ساعت بعد از جلسه دوم از رسانه‌ها شنیدم که او حضور در وزن چهارم را نپذیرفته است.

کریمی با اشاره به اینکه علیرضا نصر در مسابقات اسپانیا و تونس در وزن پنجم مبارزات خوبی نداشت، گفت: شاید اشتباه ما این بود که در روز انتخابی‌ها اجازه دادیم نصر با حجی‌زواره بازی کند. شاید برد وی در آن بازی سبب شد که فکر کند که در وزن پنج بهتر می‌تواند باشد. هدف ما از آن بازی انتخابی این بود که در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه علیرضا نصرباید مشکلاتش را با مسئولان فدراسیون و کادرفنی تیم ملی مطرح می‌کرد و کار را به رسانه‌ها نمی‌کشاند، گفت: در صحبتی که با این تکواندوکار داشتم گفتم او باید مشکلاتش را به کادر فنی و یا مسئولان فدراسیون می‌گفت و این مساله بین خودمان حل می‌شد. بالاخره فدراسیون یک بزرگتر دارد. ای کاش این صحبت‌ها به جای اینکه در رسانه‌ها مطرح شود در داخل خانواده حل می‌شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.