کسب رتبه پنجم ناحیه ۲ بهارستان – اخبار اجتماعی

آموزش و پرورش ناحیه ۲ بهارستان توانستند رتبه پنجم آموزش و پرورش شهرستان تهران برخوردار شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عبدالله نوحی مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۲ بهارستان با اشاره به عملکرد یازده ماهه این اداره در بین دیگر مناطق شهرستان های استان تهران اظهار داشت: عملکرد این اداره در اکثر بخش ها دارای رشد بوده است.
وی در رابطه با میزان درصد قبولی دانش آموزان ناحیه ۲ بهارستان تصریح کرد: ناحیه ۲ بهارستان نسبت به سال گذشته رشد ۱۳ درصدی داشته است و بسبب کسب مقام پنجمی در بین بیست منطقه شهرستان های استان تهران گردیده است.
وی با اشاره به سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش این ناحیه به خوبی اجرا می شود و هدف از سند تحول بنیادین تربیت انسان هایی برای رسیدن به حیات طیبه است.
وی در ادامه افزود: برای اولین بار ۱۰ نفر از دانش آموزان این منطقه به مرحله کشوری جشنواره جوان خوارزمی راه یافته اند که افتخاری برای شهرستان های تازه تأسیس بهارستان خواهد بود.
نوحی در رابطه با مقام دانش‌آموزان افزود: دانش‌آموزان و فرهنگیان ناحیه ۲ طی سال تحصیلی ۹۱ در مسابقات قرانی و فرهنگی و هنری، علمی و ورزشی استان تهران ۶۹ مقام برتر را کسب نموده اند.
مدیرآموزش و پرورش در رابطه با پروژه های عمرانی در دست ساخت اموزش و پرورش افزود: بزرگترین پروژه استخر دانش‌آموزی مهر ماندگار دولت است.
و بهره برداری این پروژه نویدی برای دانش آموزان این منطقه می باشد.
مدیرآموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان درپایان خاطرنشان کرد: تمام تمهیدات و امکانات لازم برای اجرای نظام آموزشی ۳-۳-۶ در این ناحیه انجام شده است و ۱۰۶ کلاس درس آماده حضور دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی از اول مهر خواهد بود./ف


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.