“کشتی ‌نجات” در ساحل دل‌های کودکان و نوجوانان ایرانی پهلو می‌گیرد

۲۸ آبان ،

تازه‌ترین مسابقه‌ی اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان “کشتی نجات” به سخنان سومین پیشوای شیعیان جهان حضرت امام حسین(علیه السلام) اختصاص یافته است.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ این مسابقه هم‌زمان با روزهای سوگواری دهه‌ی اول ماه محرم و با هدف آشنایی بیشتر با سخنان حضرت امام حسین علیه السلام در پایگاه اینترنتی مسابقات کانون برپا شده است و تا ۱۴ دی هم‌زمان با اربعین حسینی ادامه می‌یابد.
بنابراین گزارش تفسیری؛ در این میان کاربران اینترنت می‌توانند به این پایگاه به نشانیwww.kanoonquiz.ir   مراجعه کنند و به ۱۴ سوال چهارگزینه‌ای مسابقه‌ی کشتی نجات ظرف مدت ۲۰ دقیقه پاسخ دهند.
همچنین؛ در برپایی این مسابقه‌ی اینترنتی علاوه بر مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل، کانون استان‌های آذربایجان غربی، خراسان شمالی، کرمان و گیلان مشارکت کرده‌اند.پس از پایان مهلت تعیین شده قرار است به برگزیدگان این رقابت هدایایی اهدا شود.
لازم به ذکر است؛ این در حالی است که سال‌های پیش نیز به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) مسابقه‌های متعددی توسط پایگاه مسابقات اینترنتی کانون اجرا شده بود.
گفتنی است؛ پایگاه اینترنتی مسابقات اینترنتی کانون در سال‌های اخیر با استقبال گسترده‌ی کاربران اینترنت به‌ویژه مخاطبان کودک ونوجوان روبرو شده است به نحوی که تاکنون نزدیک به ۱۷ هزار نفر به عضویت این پایگاه درآمده‌اند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.