کشف یک هزارو ۵۳۰عددسکه تقلبی در ازنا

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، ” سرهنگ جودکی ” در جزییات این خبر گفت: در پی مراجعه شخصی ساکن استان قم واعلام اینکه در سال گذشته افرادی با وی تماس گرفته وبیان داشته اند که در حین چوپانی تعدادی سکه را پیدا و حال قصد فروش آن ها را داریم ، موضوع به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.
فر مانده انتظامی ازنا افزود : فرد مالباخته در ادامه گفته است که با نشان دادن یک سکه اصلی، دیگر سکه ها را در یکی از روستاهای اطراف شهرستان دورود به من تحویل دادند و در این رابطه مبلغ ۱۵میلیون تومان را در ازای خرید سکه ها از من دریافت و سکه ها را تحویلم دادند.

سرهنگ جودکی تصریح کرد: فرد مالباخته همچنین اظهار داشت که در چند روز پیش افرادی با وی تماس گرفته و اعلام داشته اند که قصد فروش اشیاء عتیقه را دارند که بلافاصله موضوع با تشکیل تیم های ویژه پیگیری شد.

فر مانده انتظامی شهرستان ازنا افزود: سر انجام ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با کار های اطلا عاتی، پلیسی و هماهنگی با مقام قضایی روز گذشته یکی از متهمان را شناسایی و دستگیر کردند. وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده به جرم خود معترف شده است گفت : از وی تعداد یک هزار و۵۳۰سکه تقلبی کشف وضبط شد. سرهنگ جودکی اضافه کرد : فرد دستگیر شده با قرار صادره روانه زندان شد.
۳۰۱۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.