کشورهای حوزه خلیج فارس از پروژه ایران هراسی پرهیز کنند

۲۸اردیبهشت،

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان این مطلب که کشورهای حوزه خلیج فارس باید از پرداختن به مسئله ایران‌هراسی پرهیز کنند، گفت: کشورهای حوزه خلیج فارس بهتر است به آغوش ایران پناه بیاورند زیرا ایران مطمئنا دوست و همسایه خوبی برای آنها خواهد بود.

منصور حقیقت‌پور نماینده اردبیل، سرعین و نمین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اقدام امارات متحده عربی در مورد همکاری با رژیم صهیونیستی علیه ایران گفت: این  اقدام از سوی امارات اقدام محکومی است؛ دولت امارات به این سبب که می‌خواهد  خود را به رژیم صهیونیستی نزدیک کند، ماهیت‌اش را زیر سوال می‌برد.
 
وی ادامه داد: شایسته است که امارات متحده عربی واقعیت را بپذیرد و بر جمهوری اسلامی ایران به عنوان عامل ثبات منطقه حساب باز کند.
 
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان این مطلب که کشورهای حوزه خلیج فارس باید از پرداختن به مسئله ایران‌هراسی پرهیز کنند، اظهار داشت: کشورهای حوزه خلیج فارس بهتر است به آغوش ایران پناه بیاورند زیرا ایران مطمئنا دوست و همسایه خوبی برای آنها خواهد بود.  

گفتنی است به گزارش تابناک، خبرها و گزارش‌ها حاکی از آن است که پس از دولت قطر ـ که مدت‌ها ‌‌رسما و آشکار در پی شکل دادن به مناسبات و تحکیم روابط با رژیم اسرائیل بوده و در این زمینه حتی دیدارهایی میان امیر قطر با مقامات ارشد رژیم صهیونیستی انجام گرفت ـ اینک امارات متحده عربی نیز در پی برقراری روابط رسمی، هرچند هنوز مخفیانه‌ با این رژیم است.
 
همچنین در این رابطه، روزنامه اسرائیلی هاآرتص گزارش داده بررسی لایحه بودجه این کشور، نشان می‌دهد دولت بنیامین نتانیاهو یک دفتر نمایندگی سیاسی جدید رژیم صهیونیستی را در یکی از امیرنشین‌های خلیج فارس گشوده است؛ بررسی ‌هاآرتص از روی مفاد لایحه بودجه، نشان می‌دهد که دولت نتانیاهو برای اداره این هیأت نمایندگی از سال ۲۰۱۰ بودجه اختصاص داده و دفتر را در نیمه سال ۲۰۱۲ فعال کرده است.

انتهای پیام/ 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.