کفاشیان: بلاتر برای رفع توقیف یک میلیون دلار ایران قول حمایت داد

۱۱اردیبهشت،

رئیس فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید برای رفع توقیف پول ایران، کنفدراسیون فوتبال آسیا قول همکاری داده است.

علی کفاشیان در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ‌ی اقداماتش برای رفع توقیف یک میلیون دلار ایران از سوی آمریکا، گفت: ما پیشنهاد دادیم تا یک میلیون دلاری که از سوی AFC به ما حواله شده بود و از سوی آمریکا توقیف شده است، هرچه سریعتر از توقیف درآید. از مجمع خواستیم تا از ما حمایت کند چرا که این پول صرف توسعه فوتبال و جوانان می‌شود. این پیشنهاد تصویب شد و قرار است آن را پیگیری کنند. حتی به بلاتر هم نامه دادیم و ایشان هم قول حمایت داد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران دربارهٔ‌ی جلسه با مسوولان فوتبال عربستان گفت: دیروز با دبیر و رئیس تازه فدراسیون فوتبال عربستان جلسه‌ای داشتیم. خدارا شکر از بهمن سال قبل که رئیس تازهی برای فدراسیون فوتبال عربستان انتخاب شده، مسائل بسیاری حل شده است. ایشان فردی ورزشی و منطقی است. دربارهٔ‌ی بحث‌های آموزشی و تمرینی صحبت کردیم و او هم از ما دربارهٔ‌ی فوتسال کمک خواست و از سویی دیگر قرار شد موانعی مثل ماجرای اخیر میان دو باشگاه ایرانی و عربستانی نیز میان دو فدراسیون حل شود و کار به سازمان سومی نکشد.

کفاشیان همچنین در تشریح برنامه امروز مجمع کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: به سبب بالا بودن دستورات، جلسه طولانی شد. پس از صحبت‌های رئیس تازه کنفدراسیون آسیا، سپ بلاتر صحبت کرد و کمیته‌های مختلف به ارائه گزارش‌ عملکردشان پرداختند. سپس به بودجه و هزینه‌های صرف شده در آسیا اشاره شد و بنا شد قسمت اعظم بودجه صرف مسابقات شود و ۳۰ درصد آن روی کارهای اداری هزینه شود. به هر حال بودجه سالانه تصویب شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.