کمپین فیسبوکی سامسونگ به محلی برای تبلیغ آیفون ۵ تبدیل شد!

سامسونگ در صفحه فیس‌بوک خود اقدام به طرح یک پرسش ساده نموده است. در حالی که مشخصا قصد سامسونگ از این پرسش تبلیغ گوشی گلکسی اس ۳ خود بوده، اما به نظر می‌رسد پاسخ کاربران، این کمپانی را شگفت‌زده نموده و این سوال به طور ناخواسته به محلی برای تبلیغ آیفون ۵ در مقابل گلکسی اس ۳ تبدیل شده است.

در دوره‌ای که کمپانی‌ها زمان زیادی را به تعامل با مشتریان از طریق رسانه‌های اجتماعی اختصاص می‌دهند، ممکن است برخی مسائل بر وفق مراد پیش نرود.

سامسونگ اخیرا از طریق صفحه فیسبوک خود اقدام به پرسش یک سوال ساده نموده است:

اگر اجازه داشته باشید فقط یک دستگاه الکترونیکی را با خود به یک جزیره متروک ببرید، انتخابتان چه خواهد بود؟

تصویر گوشی گلکسی اس ۳ در کنار این سوال بیشتر از یک راهنمایی ساده است، ولی متاسفانه این ترفند نیز نتوانسته آنگونه که سامسونگ انتظار داشت کارساز شود.

samsung-promotes-iphone-5-facebook-1

در میان ۵۰ پاسخ اخیر به این سوال (در زمان تحریر این مقاله)، پاسخ ۴۰ نفر آیفون اپل بود و یک نفر هم گفته بود که آیپد را انتخاب خواهد کرد. در میان کامنت‌های قبل و بعد از آن نیز روند به همین منوال بود و چندان تغییری در آمار پاسخ‌ها ایجاد نشد.

سامسونگ چندی پیش نیز یک آگهی تبلیغاتی را منتشر کرده بود که در آن به صراحت به محصول جدید اپل، آیفون ۵ حمله کرده بود.

در این آگهی نیز یک نکته عجیب وجود داشت. در حالی که گلکسی اس ۳ ویژگی‌های مهم‌تر و برتری‌های زیادی نسبت به آیفون دارد، اما در این آگهی سامسونگ به جای پرداختن به آنها به ویژگی‌های کم‌اهمیت‌تری چون Palm Touch Mute Pause و Shake To Update اشاره کرده بود.


زومیت – زومیت – IT News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.