کندی سرعت اینترنت ربطی به شرکت زیرساخت ندارد

۲۱م اسفند ،

مدیر کل امور بین الملل شرکت ارتباطات زیر ساخت گفت: در شبکه زیر ساخت هیچ گونه اختلال و قطعی نداریم و کندی سرعت اینترنت ربطی به شرکت ارتباطات زیر ساخت ندارد.

مهندس مهدی خدایی با بیان این که بعضی از مجموعه هایی که از VPN استفاده می کردند با توجه به اعلام شورای عالی فضای مجازی باید برای استفاده از VPN قانونی ثبت نام کنند به خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر استفاده از سرویس VPN های غیر قانونی از دسترس کاربران خارج شده و اشخاص برای استفاده از VPN قانونی باید اقدام به ثبت نام کنند.

وی با اشاره به این که کندی سرعت اینترنت مربوط به شرکت های PAP و مخابرات است اذعان داشت: در حال حاضر شبکه زیر ساخت هیچ گونه اختلال و قطعی ندارد و اگر کاربران با کندی سرعت مواجه می باشند باید با شرکت های PAP و مخابرات که اشتراک خود را از آن دریافت کرده اند تماس بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: هر شرکت PAP که مجوز لازم را از شرکت مخابرات استانی خود دارد چنانچه نیاز به پهنای باند داشته یا کمبود پهنای باند مواجه است باید به شرکت ارتباطات زیر ساخت اعلام کرده و با عقد قرارداد افزایش پهنای باند لازم را دریافت کند./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.