کوهنوردی و صخره نوردی با ماجراجویان در طبیعت

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > دیگر ورزشها – کمپین ماجراجویی در طبیعت با هدف پذیرش مسئولیت های اجتماعی در قالب کوهنوری و صخره نوردی فعالیت می‌کند.

به گزارش ممتاز؛ ظهر امروز نشست خبری ماجراجویان در سالن ویژه برج میلاد برگزار شد. در این نشست خبری که از اصحاب رسانه و حامیان مالی طرح به عنوان مهمانان ویژه دعوت شده بود.کمپین ماجراجویی در طبیعت با هدف پذیرش مسئولیت های اجتماعی در قالب کوهنوری و صخره نوردی به همه معرفی شد و رسما فاز دوم کار خود را آغاز کرد. مسوولین این طرح هر کدام به صورت کوتاه به اهداف مجموعه اشاره کردند.
هدف از ایجاد این طرح خلاقانه جذب جوانان زیر سی سال است تا با شرکت در این برنامه ها تجربه متفاوتی از زندگی را امتحان کنند. شناخت مناطق بکر در ایران ، معرفی جاذبه های توریستی و گردشگری و افزایش روحیه اجتماعی و ورزشی در جوانان از مهم ترین اهداف این کمپین است. بخش مهم این طرح در نیمه شهریور است که گروه به ارتفاعات سیاه بیشه سفر می کنند تا تجربه مهیج و ماجراجویانه خود را در ۱۳ صخره و آبشار تکمیل کنند. فیلم هایی که از این گروه از ابتدا تا انتهای دوره های آموزشی تا سفر اصلی گرفته شده است در قالب مستند در سینما پخش می گردد و تمام درآمد آن صرف امور خیریه می گردد. لازم به ذکر است پایگاه اینترنتی این ماجراجویی از فردا آغاز به کار می کند.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.