کیسه هوای “پژو” را باز کنید و لذتش را ببرید!

۲۴م آذر ،

کیسه هوای “پژو” را باز کنید و لذتش را ببرید!

تبلیغات تعاملی در حال حاضر جزو تاثیرگذارترین و خلاقانه‌ترین تبلیغات به‌شمار می‌روند. امروزه نقش داشتن مخاطب و مشارکت‌اش در روایت طراحی شده در هر برنامه‌ای از تیزر تا یک برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی اهمیت بسیاری دارد. به همین سبب است که در تمام دنیا در برنامه‌ها بخش ویژه‌ای برای برنامه‌های ارسالی از سوی مردم ترتیب داده شده است. در این مورد، استفاده تبلیغات از این تعامل شکل جذاب‌تری دارد و شرکت‌هایی که از این نوع تبلیغ بهره می‌برند، عموما به توفیق بیشتری دست می‌یابند.

به نقل از کافه تبلیغات؛ یکی از آخرین و جذاب‌ترین این نوع تبلیغات، تبلیغ اخیر پژو برای عملکرد خوب کیسه هوایش است و برخلاف این که معمولا این قبیل آگهی‌های تعاملی در تبلیغات محیطی بیشتر استفاده می‌شود، طراح این تبلیغ با هوشمندی این تعامل را در یم پرینت مدیا وارد کرده است. داستان از این قرار است که شما شخصا کیسه هوای پژو را بدون کوچکترین آسیبی باز می‌کنید. آن را لمس می‌کنید و لذتی مانند ترکاندن یک آدامس بادکنکی را می‌برید.

در صفحه‌ای از مجله نمای روبه‌روی پژو چاپ شده و نشانه‌ای برای زدن ضربه به آن ناحیه. پس از ضربه وقتی صفحه را ورق می‌زنید، نمای داخل همان پژو را می‌بیند و نحوه عملکرد این ایربگ را.

جمعه ۲۴ آذر   ۱۴:۴۰

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.