کیش یکی از زیباترین جزیره های دنیاست

رئیس فدراسیون اسکواش آسیا در پیامی تاکید کرد:

کیش – رئیس فدراسیون اسکواش آسیا در پیامی تاکید کرد که اسکواش بازان و مقامات نه تنها در یک رویداد آسیایی شرکت می کنند بلکه خود را در یکی از زیبا ترین جزیره های دنیا که بالاترین تعداد توریست را در خود جای داده است، خواهند دید.

به گزارش یکشنبه خبرنگار بولتن نیوز از روابط عمومی فدراسیون اسکواش ایران،  متن پیام “ثانی کریم” به مناسبت برگزاری مسابقات قهرمانی اسکواش آسیا که در جزیره زیبای کیش برگزار می شود به شرح زیر است:

 
 از طرف فدراسیون اسکواش آسیا مایه افتخار من است تا به تمامی بازیکنان ، مقامات ، والدین و علاقمندان اسکواش برای حضور در نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی انفرادی جوانان آسیا که در جزیره زیبای کیش – ایران برگزار می گردد ، خوش آمد بگویم .
 
افتتاح این مسابقات در ایران از بسیاری جهات همانند سایر مسابقات قهرمانی آسیا آغاز و گامی پیشرو است. اطمینان دارم که این مسابقات نیز با روحیه بین المللی ورزش، دوستی و حس تیز هوشی در بین بازیکنان با موفقیت انجام خواهد شد .
 
من کاملاً درک می کنم که فدراسیون اسکواش ایران تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا برای مسابقات آسیایی آینده ، تصویری زیبا را به نمایش بگذارد .  
 
من می بایست برای میزبانی این رویداد در جزیره کیش به فدراسیون اسکواش ایران تبریک بگویم . بازیکنان و مقامات نه تنها در یک رویداد آسیایی شرکت می کنند بلکه خود را در “یکی از زیبا ترین جزیره های دنیا” که بالاترین تعداد توریست را در خود جای داده است، خواهند دید.  
 
برای کل بازیکنان یک مسابقه پر ثمر را آرزومندم و امیدوارم بهترین نتیجه را از این مسابقات کسب کنید . برای بازیکنان و تماشاچیان آرزو می کنم که بتوانیم از تمامی زیبایی های این جزیره مهیمان نوازی ایرانیان لذت ببرید. با توجه به موفقیت های پیش بینی شده این مسابقات، اطمینان دارم بازیکنان و تماشاچیان در انتظار برگزاری رویدادهای آتی در این جزیره زیبا خواهند بود.  
 
در نهایت، فرصت را مغتنم شمرده از فدراسیون اسکواش ایران و تلاش بی دریغ کمیته برگزاری تشکر می نمایم.  
 
نوزدهمین دوره مسابقات اسکواش جوانان آسیا از ۳۰ خرداد تا ۳ تیر ماه سال جاری در کورت های اسکواش جزیره کیش برگزار می شود .
 
این مسابقات که بالاترین امتیاز در مسابقات آسیایی اسکواش را دارد برای اولین بار به میزبانی ایران برگزار می شود.  
 
تاکنون حضور ۱۴۷ ورزشکار دختر و پسر از کشورهای ایران، هند، سریلانکا، اردن، کویت، مالزی، هنگ کنگ و عراق در این دوره از مسابقات قطعی شده است.

بابک حسین نیا – خبرنگار بولتن نیوز در کیش


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.