کیف‌قاپی به قیمت جان پیرزن تمام شد+عکس

۱۲م دیماه ،

مرد ۳۵ ساله‌ای که پس از کیف‌قاپی سبب مرگ پیرزنی شده بود، توسط کارگاهان آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد.

ممتازنیوز: سرهنگ عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با مرگ پیرزنی ۶۴ ساله در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)؛ پرونده‌ای با عنوان قتل در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ گشوده شد و کارآگاهان معاونت با مبارزه با جرایم جنایی رسیدگی به این پرونده را آغاز کردند.

در تحقیقات اولیه از خانواده این زن دریافتند که او در روز اتفاق برای پرداخت اقساط به بانک مراجعه کرده بود که در کوچه کنار منزل مسکونی‌اش جسد بی‌جان این فرد توسط همسایه‌ها پیدا شد.

   

با حضور مأموران اورژانس در محل اتفاق این فرد توسط بستگانش به بیمارستان منتقل شد و پس از آنکه مورد عمل جراحی قرار گرفت. متأسفانه پس از ۸ روز جان خود را از دست داد.

  

پس از مدتی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان پیداشدن کیف‌دستی مقتول در نزدیکی اتوبان همت مشخص می‌شود که مدارک مکشوفه متعلق به مقتول است و با یافتن کیف‌دستی مقتول فرضیه قربانی‌شدن این زن در جریان کیف‌قاپی قوت می‌گیرد و همچنین پزشکی قانونی از خونریزی مغزی این خانم به اداره دهم پلیس آگاهی اطلاع می دهد.

کارآگاهان در تحقیقات‌شان دریافتند متهم به قتل در یک نوبت اقدام به برداشت وجه از حساب مقتول کرده است که در بررسی فیلم دوربین مداربسته بانک و همچنین بررسی تراکنش مالی حساب بانکی مقتول توانستند ردپایی از متهم در این پرونده بیابند.

کارآگاهان در تحقیقات‌اولیه و با بررسی بانک اطلاعات مجرمان به فردی ۳۵ ساله به نام «مهدی- ک» رسیدند که دارای سوابق متعدد کیفری بود و بررسی‌ها نشان داد که «مهدی» در سوابق خود دو سابقه موادمخدر، یک فقره تحصیل چک مسروقه، یک فقره مظنونیت در سرقت و یک فقره کیف‌قاپی در پرونده خود دارد و متهم فقط ۲۰ روز قبل از وقوع این سرقت از زندان آزاد شده بود.

با قوت گرفتن نقش مهدی در این سرقت کارآگاهان با شناسایی محل سکونت و تردد وی نهایتاً این فرد را در ششم دی امسال در محل سکونتش در جاده مخصوص کرج دستگیر کردند.

محمدیان در ادامه گفت: در ابتدا هرگونه نقش در پرونده زورگیری منجر به قتل را منکر شد اما هنگامی که با ادله پلیسی و مستندات روبه‌رو شد؛ چاره‌ای جز اعتراف نداشت و به زورگیری از پیرزن ۶۴ ساله اعتراف کرد.

متهم به قتل صغرا در ادامه با بیان اینکه در خیابان بهبودی زنی مسن و خوش‌تیپ توجه مرا به خود جلب کرد گفت: من درصدد تامین هزینه موادمخدر بودم و به همین سبب به سرعت از کنار فرد عبور کرده و کیف او را قاپیدم و اصلاً فکر نمی‌کردم اتفاقی برای این فرد بیفتد و پس از آن پول و عابربانک‌های وی را برداشته و مدارک و اسنادش را در حاشیه بزرگراه همت رها کردم.

وی در ادامه اعترافات خود گفت: هنگام سرقت اصلا متوجه زمین خوردن صغرا نشدم و دو روز پس از کیف‌قاپی برای ترک اعتیاد به کمپی مراجعه کرده و در این مدت در آنجا مستقر بودم و پس از آن که دستگیر شدم متوجه شدم که این زن جان خود را از دست داده است.

فارس


.
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.