گاف قلعه نویی و مچ گیری در خصوص دست های پشت پرده

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

اگر قلعه‌نویی به قول خودش تا به حال حتی یک مورد ناپاکی هم در این فوتبال ندیده، پس چرا در تمام این مدت ده‌ها بار قسم خورد که دست‌های پشت پرده قصد دارند قهرمانی را از او بگیرند؟

امیر قلعه نویی

 

خانه ورزش: دقیقا معلوم نیست چرا، اما از زمانی که بحث تبانی در فوتبال ایران داغ شده، امیر قلعه‌نویی روزی چند مصاحبه مفصل انجام می‌دهد و اصرار می‌کند که فوتبال ما پاک پاک است!

سرمربی استقلال در تازه‌ترین گفتگویش مدعی شده است: «من اعتقاد دارم فوتبال ما یکی از فوتبال‌های پاک دنیا است. اینکه ما بیاییم و به این و آن انگ بزنیم، درست نیست. با توجه به اینکه ما به مسائل اخلاقی و اعتقادی هم پایبند هستیم، چنین مواردی نمی‌تواند صحیح باشد اما دربارهٔ خودم می‌گویم که خدا وکیلی من چیزی از ناپاکی‌ها در این فوتبال ندیدم.»

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که دست بر قضا، خود امیر خان مخترع اصطلاحی با عنوان “دست‌های پشت پرده” در فوتبال ایران بود! او طی لیگ‌های پنجم و هشتم روی نیمکت استقلال بارها و بارها از این اصطلاح برای مظلوم‌نمایی استفاده کرد و به آبی‌پوشان در مسیر رسیدن به مقام قهرمانی یاری رساند.

حالا سوال این است؛ اگر قلعه‌نویی به قول خودش تا به حال حتی یک مورد ناپاکی هم در این فوتبال ندیده، پس چرا در تمام این مدت ده‌ها بار قسم خورد که دست‌های پشت پرده قصد دارند قهرمانی را از او بگیرند؟ نکند همه این دست‌ها پاک می باشند و الکی پنهان مانده بودند؟ راستی شما چرا این روزها اینقدر اضطراب دارید امیرخان؟ جریان چیست؟

 

عصر امروز

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.