گروه ˝رستاک˝ در یزد به صحنه می‌رود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

گروه ˝رستاک˝ به سرپرستی سیامک سپهری اواخر دی ماه سال جاری در یزد به اجرای برنامه می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز، گروه “رستاک” به سرپرستی سیامک سپهری وخوانندگی سید بهزاد و سید فرزاد مرادی ۲۹ دی ماه سال جاری در دو سانس در سالن شهید پاک نژاد شهرستان یزد به صحنه می‌رود.

محتوای برنامه مانند کارهای قبلی گروه ترکیبی از آلبوم‌های “همه اقوام من”، “رنگواره‌های کهن” خواهد بود که با سرپرستی سیامک سپهری و همراهی اعضای همیشگی گروه و ترکیب سازهای زهی، کوبه ای و بادی اجرا می‌شود.

در این کنسرت قطعاتی از آلبوم “سرنای نوروزی” با تنظیم‌هایی برای کنسرت اجرا خواهد شد. همچنین در این کنسرت ۱۰ قطعه با نام‌های سرنای نوروز، گل گل، یار و لیلا و …. برای مخاطبان اجرا می‌شود.

همچنین سیامک سپهری (سرپرست گروه)، فرزاد مرادی، بهزاد مرادی، پیران مهاجری، سارا نادری، اکبر اسمعیلی‌پور، احمد پارسا، مهران خداوردی، دانوش اسدپور، کاوه سروریان،نگار اعزازی، نیما نیک طبع، سپهر سعادتی، صبا جمالی اعضای ثابت گروه رستاک می باشند.

گروه موسیقی “رستاک” از جمله گروه‌های فعال در حوزه موسیقی نواحی است که از سال ۷۶ در قالب یک گروه موسیقی تجربی فعالیت خود را آغاز کرد. این گروه با الهام از عناصر شنیداری موسیقی بومی ایران در شکلی نوین تاکنون آلبوم‌های “همه اقوام من”، “رنگواره های کهن” و “سرنای نوروز” را روانه بازار موسیقی کشور کرده است.

گروه موسیقی رستاک از آغاز فعالیت‌های خود تاکنون در تهران، شهرستان ها و کشورهای مختلف اروپایی کنسرت‌های متعددی را برگزار کرده است.

این گروه تا کنون آلبوم‌های همه اقوام منف رنگواره های کهن و سورنای نوروز را منتشر کرده است و اولین گروه پرطرفدار موسیقی نواحی در ایران به شمار می‌رود.

 

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.