گزارش تمرین تیم ملی

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین صبح امروز شنبه تیم ملی فوتبال کشورمان که از ساعت ۱۱ در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده بود تحت تاثیر حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی قرار داشت که دقایقی به خاطر حضور ایشان این تمرین متوقف شد.

پس از لحظاتی کی‌روش و کاپیتان‌های تیم ملی به نمایندگی از سایر ملی پوشان به سمت لاریجانی رفتند و هدایایی را دریافت کردند و سایر بازیکنان پس از شنیدن صحبت‌های رئیس مجلس تمرینات آماده سازی خود را ادامه دادند.

در این تمرین بهنام محمودی، کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال حضور داشت که علاوه بر حضور در محل تمرین تیم فوتبال در محل تمرین تیم ملی فوتسال هم حاضر شد.

وی در جمع خبرنگاران ابراز امیدواری کرد تیم ملی ایران بتواند با برتری مقابل کره جنوبی راهش را برای صعود به جام جهانی هموار کند.

در ادامه زمانی که ملی پوشان قصد انداختن عکس یادگاری با رئیس مجلس و همراهانش را داشتند بین تعدادی از عکاسان درگیری لفظی به وجود آمد که با دخالت سایر نفرات این مشکل برطرف شد.

مصطفی قنبرپور، سرمربی تیم فوتبال نونهالان ایران و دو خانم که از همراهان علی لاریجانی بودند از دیگر حاضران در این تمرین بودند.

تمرین ساعت ۱۲:۱۵ به پایان رسید و ملی پوشان در حالیکه به سمت اتوبوس می‌رفتند با مسئولان فدراسیون هم دیدار و گفتگو کردند. در این شرایط مسئول روابط عمومی فدراسیون فوتبال با برخورد زشت خبرنگاران را از ملی پوشان دور کرد به طوری که بعضی از آنها اعلام کردند مگر همراه ما بمب است که این گونه برخورد می‌کنید!

این در حالی بود که خبرنگاران قصد مصاحبه با ملی پوشان را نداشتند و تنها می‌خواستند با آنها احوالپرسی کنند که با این برخورد زشت مسئول روابط عمومی و یکی از مسئولان کمپ مواجه شدند.

همچنین برخلاف روزهای گذشته در پایان تمرین اجازه مصاحبه خبرنگاران با سه ملی پوش داده نشد و همچنین اعلام شد تمرین فردای تیم ملی پشت درهای بسته است و خبرنگاران برای پوشش خبری و تصویری این تمرین به کمپ نیایند.

در پایان تمرین سید مهدی رحمتی با لباس یکدست قرمز به سمت اتوبوس تیم رفت ضمن اینکه اشکان دژآگه هم به دلیل مصدومیتی که با آن مواجه شده بود با ماشین شخصی سرمربی تیم ملی راهی درمانگاه شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.