گزارش لحظه iبه لحظه رسانه ملی از بازار داغ نمایشگاه مطبوعات

این مطلب در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز درج گردیده است

شبکه‌های رادیویی وتلویزیونی وقایع نمایشگاه مطبوعات را دربرنامه‌های متعددی پوشش می‌دهند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی؛ در حالیکه بازار داغ نمایشگاه مطبوعات روز iبه روز گرمتر می‌شود برنامه های مختلفی در صدا وسیما iبه پوشش این واقعه فرهنگی می‌پردازند. رادیوهای فرهنگ،جوان و گفت‌وگو با استقرار در نمایشگاه iبه طور زنده گزارش‌هایی در این زمینه ارائه می‌دهند. شبکه چهار سیما نیز با برنامه جشنواره مطبوعات iبه طور زنده iبه مدت ۳۰ دقیقه iبه این مهم می‌پردازد. دیگر شبکه‌های صدا و سیما نیز iبه فراخور موضوع گزارش‌هایی از این نمایشگاه در خلال برنامه‌هایشان پخش می‌کنند.

همچنین غرفه‌های روزنامه جام جم، نشریه سروش و باشگاه خبرنگاران در این نمایشگاه حضوری فعال دارند و با استقبال بازدید کنندگان بسیاری مواجه شده اند.

این نمایشگاه ۸ آبان با حضور وزیر ارشاد افتتاح شد و تاکنون میزبان بازدید کنندگان بسیاری از جمله مسئولان و برخی نمایندگان مجلس شده است. طی دو روز گذشته ۱۳۲ هزار نفر از نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری ها در مصلای تهران بازدید کرده‌اند. تعداد زیادی از بازدیدکنندگانی را که تا iبه حال از نمایشگاه بازدید کرده‌اند، نوجوانان و جوانان کشور تشکیل می‌دهند که البته نباید از وجود بخش‌های حاشیه‌ای نمایشگاه برای جذب این گروه‌های سنی iبه نمایشگاه غافل شد. قسمت‌هایی از شبستان مصلی که محل برپایی نمایشگاه است، طی ساعات روز با ازدحام جمعیت مواجه می‌شوند که از این قسمت‌ها می‌توان iبه بخش توزیع نوشیدنی‌های گرم یا قسمت میانی شبستان که iبه اجرای نمایش اصطلاحا خیابانی اختصاص یافته، اشاره کرد.برخی از رسانه‌ها هم با برپایی‌ نشست‌های نقد و بررسی و چالشی در غرفه‌ خود، سعی در جذب جمعیت زیادی از بازدیدکنندگان iبه غرفه خود را داشته و دارند. در یک آمار اجمالی، نوزدهمین دور از نمایشگاه مطبوعات در ۲ روز ابتدایی برگزاری‌اش، شاهد حضور ۱۳۲ هزار نفر از شهروندان و هم‌میهنان بوده است که تعدادی از آن‌ها از شهرستان‌های مختلف کشور iبه این نمایشگاه‌ آمده‌اند. در این دوره برگزاری نمایشگاه هم مانند سال گذشته، جمعیت بازدیدکنندگان از نمایشگاه با iبهره‌گیری از دستگاه‌های دیجیتالی خودکار محاسبه می‌شود.

این نمایشگاه تا ۱۳ آبان میزبان بازدید کنندگان خواهد بود.


sadkhabar.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.