گلایه بازیگر سینما از تأخیر دو ماهه در تعمیر صندلی برقی پژو پارس

محمود پاک‌نیت در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: در سال ۸۶ یک دستگاه پژو پارس ELX سفارش مدیران از شرکت ایران خودرو خریداری کردم که در حال حاضر حدود دو ماه است صندلی آن دچار اتصالی شده، پشتی صندلی خوابیده و قابل استفاده نیست.

وی ادامه داد: برای حل این مشکل و تعمیر خودرو تاکنون به ۵ نمایندگی ایران خودرو مراجعه کرده‌ام اما هیچکدام از آنها خودروی من را تعمیر نکرده‌ و عنوان می‌کنند که در تأمین قطعه مورد نیاز برای تعمیر خودرو با مشکل روبرو هستند.

وی افزود: پشتی صندلی خودرو خوابیده و نمایندگی‌های ایران خودرو اعلام می‌کرده‌اند که این مشکل به دلیل محدودیت در تأمین یک IC که پشت صندلی قرار می‌گیرد، فعلاً قابل حل نیست.

پاک‌نیت توضیح داد: پس از مراجعه به نمایندگی‌ها‌ی ایران‌خودرو به من اعلام کردند که اگر می‌خواهید خودرو شما تعمیر شود باید فعلاً آن را در تعمیرگاه بگذارید و این در حالی است که در ازای این کار، خسارت یا خودروی جایگزین نیز به من تحویل داده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه این مشکل را از طریق بازار آزاد هم نتوانستم برطرف کنم، گفت: صندلی این ماشین مهره و موم شده و اگر کسی خارج از نمایندگی بخواهد آن را باز کند، ممکن است برخی قطعات صندلی شکسته شود.

وی ادامه داد: برای خرید این خودرو ۲۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان پول پرداخت کردم در حالی که هم اکنون به یک موتور تبدیل شده که قابلیت استفاده کامل ندارد.

این بازیگر سینما افزود: پژو پارس یک محصول داخلی است و با این وجود، کمبود قطعه در مورد این خودرو منطقی به نظر نمی‌رسد.


دنیای خودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.