گلریزان ۱۵ میلیاردی بانک پاسارگاد برای تیم ملی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیرعامل بانک پاسارگاد گفت: بودجه حمایت از تیم‌ملی حداقل ۱۵ میلیارد تومان است که از حالا تا انتهای بازی‌های تیم‌ملی را شامل می‌شود

خبراقتصادی:مجید قاسمی در پایان مراسم رونمایی از اسپانسر تیم‌ملی فوتبال درخصوص ورود بانک پاسارگاد به مقوله فوتبال گفت: بانک پاسارگاد مثل همیشه همانند مواردی که در بعد اجتماعی فعال بوده و نمونه‌های بسیاری از آن را هموطنان ما دیده‌اند ما قبل از این هم از تیم‌ملی جوانان و فوتسال حمایت کردیم اما چون بسیار اهل تبلیغ نیستیم کسی از این مسائل باخبر نشد اما فوتبال فرق دارد و انعکاس خبری آن با سایر رشته‌ها متفاوت است.

وی دربارهٔ اینکه چه بودجه‌ای برای این حمایت از تیم‌ملی در نظر گرفته شده است بیان داشت: بودجه این کار حداقل ۱۵ میلیارد تومان است که از حالا تا انتهای بازی‌های تیم‌ملی را شامل می‌شود اما اگر مردم قصد مشارکت در این کار را داشته باشند از سود سپرده‌های آنها هرچقدر که مایل باشند استفاده می‌کنیم و در این راه هیچ چشم‌داشتی هم نداریم و این مشارکت را ارج می‌نهیم و برای مشارکت بیشتر قرعه‌کشی‌های جذابی هم بین آنها برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید این کار را می‌توان گلریزان نامید بیان داشت: اگر بگوییم گلریزان کرده‌ایم حرف بی‌راهی نیست.

رونمای از تمبر یادبود تیم ملی

در ادامه برنامه های همایش حمایت از تیم ملی فوتبال در سالن سران کشورهای اسلامی، این تفاهمنامه همکاری بین علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال و یکی از اعضای هیات مدیره بانک پاسارگاد امضا شد.

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و دکتر مرتضی بانک معاون نهاد رییس جمهوری از جمله حاضرین در مراسم انعقاد این تفاهمنامه بودند.

براین اساس بانک پاسارگاد یکی از حامیان اصلی تیم ملی فوتبال ایران در راه حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل خواهد بود.

همچنین تمبر یادبود حمایت از تیم ملی فوتبال ایران نیز رونمایی شد که حسین کلانی پیشکسوت فوتبال ایران در کنار کارلوس کی روش و نماینده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این تمبر را رونمایی کردند.

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان بر روی این تمبر یادبود نوشت: به امید پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان و علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال هم نوشت: بچه ها مچکریم.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.