گله‌های مظلومی از کارهای عجیب زاید!

۱۶م اسفند ،

پرویز مظلومی می‌گوید ایمون زاید مصدوم نیست اما با این بهانه در تمرین ها حاضر نمی‌شود و با گرفتن پایش فقط در کنار زمین می‌نشیند!

به گزارش ممتازنیوز، پرویز مظلومی در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که چقدر از ایمول زائد رضایت دارد،‌ تاکید کرد:‌ به هیچ وجه از زائد راضی نیستم. در تمرین ها فقط پایش را گرفته و کنار زمین می‌نشیند و هنوز در بازی ها هم برایمان کاری نکرده است. کادر پزشکی هم او را معاینه کرده و همه کار روی پایش انجام داده اند اما هیچ مشکلی دیده نشده است! خودش که می‌گوید مصدومم اما ما که در پای او نیستیم بدانیم! به قول خودش آسیب دیده ولی کادر پزشکی چیزی ندیده اند.

وی ادامه داد:‌ زاید باید از این پس تلاش کند تا جواب هزینه و سرمایه گذاری که باشگاه برایش انجام داده را بدهد. من که از خدایم است تا زاید برایمان گلزنی کند و هیچ مشکلی با او ندارم. مسائل مربوط به بازی استقلال و پرسپولیس هم تمام شد و رفت. ما اینجا برای مردم هرمزگان بازی می‌کنیم و باید برای خوشحالی آن ها تلاش کنیم.

مظلومی همچنین دربارهٔ بازی روز یکشنبه مقابل ذوب آهن مطرح کرد: دیدار حساس مقابل ذوب آهن داریم. این تیم دیگر تیم نیم فصل اول نیست و بهتر شده است. ذوب آهن تیم خوب و قابل احترامی است اما ما با تمرین های خوبی که طی هفته قبل داشتیم برای برد به زمین می‌رویم. به اعتقادم بازی یکشنبه برای هر دو تیم سخت است اما بازیکنانم تمام تلاش خود را می‌کنند تا اجازه ندهند امتیازی از دستمان برود. به هر حال ما روی نقاط ضعف و قوت ذوب آهن کار کرده ایم و امیدواریم بدون هیچ استرسی به سه امتیاز بازی برسیم.

سرمربی آلومینیوم دربارهٔ باخت ۶ به صفر هفته قبل مقابل فجر و اتفاقاتی که به دنبال آن در حال رخ دادن است،‌ گفت:‌ به اعتقاد من آن بازی یک اتفاق بود و نتیجه استثنایی رقم خورد. اشتباهات فردی بسیاری از سوی بازیکنان ما مقابل فجر رخ داد و بیشتر گل های حریف روی اشتباه خودمان به ثمر رسید. همچنین بازیکنانم پس از دریافت گل اول رو به بازی احساسی آوردند و همین کار سبب شد گل های بیشتری دریافت کنیم. هر توپی که در ضد حمله به دروازه می‌رسید به گل منجر می‌شد. همچنین من متعجبم که چرا بازی با فجر در ورزشگاه حافظیه برگزار نشد؟ زمین چمن مصنوعی که در آن بازی کردیم استاندارد نبود. در هر صورت دیگر باخت هفته قبل را فراموش کرده ایم و به آینده امیدواریم.

وی همچنین دربارهٔ صحبت های مدیریت باشگاه آلومینیوم مبنی بر کم کاری تعدادی از بازیکنانش و برخورد شدید با مقصران به ایسنا گفت: ما دنبال مقصر نمی‌گردیم و من فعلا راجع به دلایل اصلی این باخت صحبت نخواهم کرد. بهتر است درحال حاضر آرامش تیم حفظ شود و مسائل حاشیه ای را مدیر عامل باشگاه پیگیری می‌کند. اما بعدها راجع به آن صحبت خواهم کرد.

مظلومی همچنین دربارهٔ اظهارنظر جباری زاده مبنی بر اینکه بعضی اشخاص قدیمی آلومینیوم به بازیکنانش قبل از بازی با فجر خط داده بودند،‌ عنوان کرد: پرینت تلفن آن هایی که شب قبل ازبازی با بازیکن و کادر پزشکی تیم تماس برقرار کرده اند وجود دارد و باشگاه این‌ها را استخراج کرده است. مطمئنا مدیریت باشگاه با تازهت پیگیراین مسائل است و جلوی شیطنت ها را خواهد گرفت.

مظلومی همچنین دربارهٔ وضعیت آلومینیوم در جدول رده بندی رقابت های لیگ افزود:‌ما به بازی پلی آف اکتفا نکرده ایم و درتلاش هستیم تا به رده های بالای جدول برسیم. البته ابتدا نباید اجازه دهیم که تیم های پائینی به ما برسند و سپس به بالای جدول فکر می‌کنیم. اما تیم های دیگر هم بی کار نیستند و در کل رقابت در پایین جدول حساس و نفس گیر شده است.

سرمربی پیشین استقلال همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا تیم قلعه نویی می‌تواند در پایان فصل قهرمان شود، بیان کرد: مثلث قهرمانی را در حال حاضر تیم های استقلال، تراکتورسازی و سپاهان تشکیل می‌دهند. این سه تیم همچنین بازی های رو رد رو مقابل هم دارند و باید ببینیم در این دیدارها چه کار می‌کنند. بازی های دیگرشان به کنار اما معتقدم بازی های رودرروی آن ها قهرمان را مشخص می‌کند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.