گل‌محمدی: حسینی عمداً سه اخطاره نشد

۰۶م آذر ،

  یحیی گل محمدی دربارهٔ آخرین شرایط پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه در چند روز قبل و قبل از رویارویی با ملوان تمرینات و بازی تدارکاتی خوبی برگزار کردیم و به جز محرومیت سید جلال حسینی با آمادگی کامل به مصاف نماینده پرقدرت انزلی می‌رویم. امیدوارم که در این بازی به امتیاز کامل برسیم.

به گزارش فارس، وی در پاسخ به سؤالی که برخی‌ها می‌گویند حسینی به عمد خود را ۳ کارته کرده تا به انزلی نیاید نیز گفت: بعید می‌دانم این موضوع درست باشد. من اعتقاد ندارم که او به عمد ۳ کارته شد، چون ذات فوتبال حسینی بازی تعصبی است. بالاخره در فوتبال خشونت وجود دارد و یک مدافع هم کارش هم برای حفظ دروازه سخت است.

حسینی قبل از بازی با ذوب آهن ۲ کارته بود و در شرایطی کارت سوم را گرفت که مستحق گرفتن آن بود. مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد چون بازی‌ها بعدی سید جلال را در اختیار داریم.

وی در خصوص برنامه جدید سازمان لیگ نیز گفت: بدون تعارف در برنامه‌های سازمان لیگ و مخصوصا برنامه‌های جدید خیلی متضرر شدیم. متاسفانه همه این موضوعات روی هم انباشته شده و در کل در لیگ امسال به پرسپولیس ظلم شده است و این بی عدالتی همچنان ادامه دارد و هیچ کس از آن جلوگیری نمی‌کند.

مربی تیم پرسپولیس عنوان کرد: جام حذفی یک فرصت خوب است تا ما قهرمان شویم، اما با برخی از تصمیم‌ها کار ما مشکل شده است. من صد در صد مخالف برگزاری جام حذفی بدون ملی پوشان هستم. این موضوع را به باشگاه اعلام کرده‌ام و حالا هر کاری دوست دارد باشگاه انجام بدهد. ما ۵ بازیکن تاثیر گذار و خوب داریم که به تیم ملی دعوت شدند، پس تکلیف خودمان چیست؟! امیدوارم که مسئولان باشگاه این موضوع را با قاطعیت پیگیری کنند.

گل محمدی در خصوص بازی مقابل ملوان نیز گفت: کار بسیار سختی را مقابل ملوان در پیش داریم. آنها تیم با تجربه و بسیار خوبی در شهر خودشان مقابل حریفان به میدان می‌روند، مخصوصا در بازی مقابل ما که هواداران‌شان با قدرت آنها را حمایت خواهند کرد. کار سختی در پیش داریم،  اما باید با تمرکز و بهتر از قبل مقابل حریف ظاهر شویم تا هر طوری که شده به ۳ امتیاز بازی برسیم.

وی دربارهٔ مصدومیتش در تمرینات پرسپولیس نیز گفت: مشکل خاصی نبود، در یک صحنه همراه با نور محمدی به هوا پریدیم تا ضربه بزنیم اما رضا پایش بیش از حد به هوا آمد و سبب شد صورت من بر اثر یک برخورد خراشیدگی پیدا کند و دچار خونریزی شود. اما مشکل خاصی نیست و تا ۲ روز آینده این مصدومیت برطرف خواهد شد.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.