گوگل پیش فروش نکسوس کیو را متوقف کرد

گفته می شود که گوگل نکسوس کیو به صورت ناگهانی و بدون انجام هیچ تشریفات خاصی از فروشگاه Google Play برداشته شده است. اکثر متقاضیانی که منتظر دریافت نکسوس کیو بودند، آدرس ای میل های خود را به شرکت داده اند تا آنها را از اخبار آتی در این باره مطلع کنند چراکه هنوز به صورت قطعی مشخص نیست ، گوگل در چه زمانی قصد دارد نکسوس کیو را به فروش برساند.

البته هنوز خوشبختانه خبرهای خوبی هم وجود دارد: افرادی که قبلا برای خرید این دستگاه تقاضا داده بودند، به صورت رایگان یک مدل مخصوص توسعه دهندگان نکسوس کیو را دریافت خواهند کرد.

اما سوال جذابی که همچنان در ذهن ها باقی می ماند این است که گوگل برای رقابت در فضایی که هم اکنون توسط سخت افزار های بسیار پیشرفته اشباع شده است، چه ویژگی های خاصی را می خواهد به گوی کوچک خود اضافه کند؟

بهبود دادن رابط کاربری این دستگاه می تواند نقطه شروع خوبی باشد. چراکه این مدل به خوبی به تلویزیون متصل می شود و کاربران باید بتوانند محتواهای مورد علاقه در نکسوس کیو را برای اجرا از طریق ارتباط بی سیم با دستگاه اندروییدی انتخاب کنند. همچنین قابلیت پخش ویدئو های یوتیوب و فیلم های فروشگاه Google Play به صورت مستقیم از طریق تلویزیون می تواند به نکسوس کیو برای رقابت بهتر با تلویزیون اپل و Boxee Box کمک کند . خیلی هم تعجب برانگیز نیست که گوگل منابع رسانه ای بیشتری را همچون ،Netflix و Hulu به گوی کوچک خود اضافه کند.

در هر صورت، ایمیل زیر که از جانب گوگل به  Droid-Life فرستاده شده ، حسن نیت آنها را در این باره نشان می دهد.

“ما می خواهیم بروز رسانی های مهمی روی نکسوس کیو سفارش داده شده شما انجام دهیم. هنگامی که این دستگاه را در کنفرانس توسعه دهندگان خود معرفی کردیم، اجازه دادیم تا شرکت کنندگان نگاه اجمالی به آن بیندازند. طراحی صنعتی و سخت افزار این دستگاه با شور و شوق زیادی از سوی مخاطبین روبرو شد. همچنین بازخورد های اولیه ای که از کاربران به گوشمان رسیده است حکات از این دارد که انها بیش از آنچه نکسوس کیو امروز می تواند انجام دهد را طلب می کنند. بنابراین تصمیم گرفتیم به طور موقت عرضه رسمی این دستگاه را به تعویق انداخته و روی آن کار کنیم تا بهتر از آنی شود که امروز هست.

ما برای سپاسگذاری از علاقه زودهنگام شما، یک پیش نمونه از این دستگاه را به صورت رایگان برایتان ارسال خواهیم کرد. اگر موارد دیگری را در کنار نکسوس کیو سفارش داده باشید نیز تنها قیمت همانها از کارت اعتباری شما کسر خواهد شد.

هنگامی که گوگل نکسوس تان آماده شود برای شما اطلاعیه ای ارسال خواهد شد و می توانید از طریق فروشگاه Google Play نیز تاریخ تحویل دستگاه خود را پیگیری کنید.”

Techcrunch/ماندانا سجادی

۴۰۱۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.