یک مینی لپ‌تاپ کمیاب بازار

D270 به یک صفحه نمایش ۱/۱۰ اینچی LED مجهز است. این صفحه نمایش دارای دقت ۶۰۰×۱۰۲۴ است که برای نت‌بوک‌های ۱/۱۰ اینچی، دقت استانداردی محسوب می‌شود. متاسفانه زوایای دید این صفحه نمایش بسیار محدود است و با کمی تغییر در زاویه دید تغییر چشمگیری در رنگ‌های تولید شده مشاهده خواهید کرد. در عوض روشنایی این صفحه نمایش بسیار بالاست. یکی از نقاط قوت این دستگاه، وجود یک روکش مات روی صفحه نمایش آن است. این روکش مات در کنار روشنایی بسیار بالای صفحه نمایش، به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی با نت‌بوک خود در فضاهای خارجی یا در زیر تابش نور آفتاب کار کنند.


D270 از لحاظ پورت‌ها نیز بسیار ساده بوده و حداقل امکانات مورد نیاز را ارائه می‌دهد. خروجی‌های تصویری VGA و HDMI، سه عدد پورتUSB 2.0، ورودی و خروجی صوتی، پورت شبکه ۱۰/۱۰۰ و یک کارتخوان، دو طرف دستگاه را کاملا اشغال می‌کنند. برای ارتباط بی‌سیم نیز، Acer این لپ‌تاپ را به Broadcom 802.11n W-Fi مجهز کرده است. یکی از مهم‌ترین معیارها برای خریداران نت‌بوک‌های کوچک ۱/۱۰ اینچی، میزان شارژدهی باتری آنها است.

ACER همراه D270 یک باتری ۶ سلولی قرار داده است. به طور کلی طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا، تجهیز به صفحه نمایش با روشنایی بالا و روکش مات، تجهیز به باتری با شارژ دهی بسیار بالا و… از نقاط قوت این مینی لپ‌تاپ است. مینی لپ‌تاپ مذکور با قیمتی در حدود ۶۴۰ تا ۶۷۰ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.