یک سئوال بنیادین از فرج‌الله سلحشور، رضا رهگذر و نظائر آن‌ها

۱۸اردیبهشت،

 می خواستم چیزی بنویسم مفصل. در پاسخ به اظهارات اخیر آقای رهگذر و جناب آقای سلحشور، که طبق معمول در مقام قسیم جنت و نار قرار گرفته و حکم به ارتداد این و آن داده بودند. که دیدم چه فایده. آن‌ها که پاک و طیب و طاهرند، سخنشان به هیچ گرفته می‌شود، من که مسلمانی‌ام خود در معرض تردید است، چه بگویم؟

جایی خوانده بودم که محمد مصطفی (ص)، به ضرب شمشیر از کافران اقرار به مسلمانی می‌گرفت تا در آن دنیا، بهانه‌ای بیابد برای شفاعتشان. خب، اگر این گونه باشد، پس چرا مدعیان پیروی از آن جان گرامی، به ضرب دشنه و دشنام می‌خواهند از دیگران اقرار به کفر بگیرند؟ که چه شود؟ که آن‌ها راهی دوزخ شوند و بهشت در اختیار زمره عبوس زهد باقی بماند. خداییش نباید گفت چنین بهشتی ارزانی همین دوستان که مارا دوزخ خوشتر است؟ ما که به پیروی از آن شاعر دردمند سال‌هاست که تکلیف خودمان را با چنین اسلامی روشن کرده‌ایم:
چند بر سنگم زنی من شیشه جان نیستم
چند پامالم کنی خون شهیدان نیستم
ای مسلمانان مسلمانی اگر این است وبس
من یهودم، کافرم، گبرم، مسلمان نیستم
و اما یک سئوال بنیادین. که امیدوارم آقای سلحشور، رهگذر و یا نظائر آن‌ها به آن صادقانه پاسخ دهند: در طی این سال‌ها که این دوستان از ارزش‌های به زعم خود دینی قاطعانه دفاع می‌کنند، آیا یک نفر، فقط یک نفر، جذب این نوع نگرش شده است؟ اگر شده است آدرس آن تازه مسلمان را لطف بفرمایند و در اختیار رسانه‌ها  قرار دهند. فقط همین.

۵۷۵۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. فریما:

    با سلام خدمت نویسنده ی گرامی
    افرادیکه جذب استادی مثل آقای فرج الله سلحشور شدند لازم نبوده که شیپور بدست بگیرند و خودرا معرفی کنند..مطمئن باشید تعداد زیادی جذب روش و منش این استاد فرزانه شدند..یه نمونه خود من..کافی بود با دیدن سریال مردان آنجلس زندگیم دگرگون بشه..امیدوارم به سبب اینکه آثار این نویسنده ی معتقد و گرامی باعث شد تا عشق و علاقه ام به دین و مذهب افزایش پیدا کنه و روش زندگیم تغییر،به سبب هر نفسی که میکشم و خداوند توفیق هدایت عنایت فرموده،روح آن مرحوم و گنج از دست رفته قرین شادی و سرور باشه..قطعا ایمان داشته باشید آثار ایشون و حتی صحبتهای برخاسته از حقایق این استاد،بسیار تاثیر گذار بوده چه در ایران چه در خارج از مرزهای جغرافیایی..شما نویسنده ی توانمندی هستید ولی قضاوتتون عجولانه و غیر منطقی بود و کلّی گویی در نوشتارتون موج میزنه..بهتره از توانمندیتون در جهت انتقاد واقعی استفاده کنید و اذهان رو نسبت به مطلبی که حقیقت نداره و بدون تحقیق و بررسی اظهار نظر شده،مشوّش نفرمایید که این یک خطای نابخشودنیست و عدم ادای حق نسبت به افرادیکه در جهت هدایت انسانهای گمراه تلاش میکنند..کمی دقت کنید قاطعیتهای آقای سلحشور با میزان فسادیکه در حال حاضر در سطح سینمای ایران وجود داره متناسب بود و مطمئن باشید همانطور که مهربانیها و ملاطفتهای این انسان شریف تاثیر گذار بوده قاطعیتهاشونم روی طیف دیگری از افراد موثر واقع شده
    خدانگهدار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.