یک فعال دانشجویی: کشور نیازمند دیپلماسی مناسبی است که عزت ملی را تامین کند

۱۱خردادماه،

176-21.jpg

دبیر جامعه اسلامی دانشجویی دانشگاه شهیدرجایی گفت: رهبری مطالبات و خواسته‌های تمام اقشار جامعه را بیان می‌کنند تا نامزد‌های انتخابات بدانند که مطالبه مردم چیست.

محمد مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به اینکه “رهبری به ایستادگی در مقابل دشمنان تاکید دارند”، اظهار کرد: مشکلات اقتصادی و تحریم در کشور فشار بسیاری بر مردم وارد کرده است. این مشکلات سبب شده که بعضی نامزد‌ها به نوعی حرف از سازش بزنند که مسلما سازش، هدف مردم نیست بلکه هدف مردم، عزت و اقتدار ملی است.

وی در ادامه با بیان اینکه “کشور نیازمند دیپلماسی مناسبی است که عزت ملی را تامین کند”، خاطرنشان کرد: در دولت نهم و دهم مقاومت حفظ شد اما دیپلماسی فعال دنبال نشد. دولت یازدهم نیز باید مقاومت و دیپلماسی فعال را همزمان دنبال کند، زیرا مردم ثابت کرده‌اند در هر شرایطی از آرمان‌ها و مطالبات خود کوتاه نمی‌آیند.

به گفته این فعال دانشجویی، در شرایط فعلی کوتاه آمدن از مواضع، مشکلات را حل نمی‌کند بلکه فقط ضعف کشور را نشان می‌دهد.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید رجایی در ادامه با تاکید بر اینکه “نامزد‌های انتخابات نباید از بیت‌المال سوءاستفاده کنند”، تصریح کرد: کسی که قرار است رییس‌جمهور و مجری قانون شود، نباید قانون را زیر پا بگذارد و بیت‌المال را حرام کند.

وی در پایان گفت: هم‌اکنون حامیان مالی فعال می باشند تا هزینه‌های نامزد‌ها را تامین کنند و در آینده مقاصد و خواسته‌های خود را به رییس‌جمهور تحمیل کنند. این امر سبب می‌شود که نامزد‌ها به کانون‌های ثروت وصل شوند که امری خطرناک و ناهنجاری بزرگی در انتخابات است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.