یک پیشنهاد عالی برای “سفرهای نوروزی”

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

سفر به دیار حافظ و دیدن رستاخیز رنگ‌ها در فصل بهار و ملاحظه عظمت پروردگار از تجربه های دل انگیز هر ایرانی است. اما انتخاب یک تور مناسب و مطمئن برای گذراندن تعطیلات نوروزی در بازار داغ این روزهای آژانس های مسافرتی برای سفر انتخاب سختی است.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه بازار باشگاه خبرنگاران، سفر به دیار حافظ و دیدن رستاخیز رنگ‌ها در فصل بهار و  مشاهده عظمت پروردگار از تجربه های دل انگیز هر ایرانی است. 

اما انتخاب یک تور مناسب و مطمئن برای گذراندن تعطیلات نوروزی در بازار داغ این روزهای آژانس های مسافرتی برای سفر انتخاب سختی است. 

مطلب زیر به معرفی یک تور ۳ روزه سفر به شیراز می پردازد. این تور که از تاریخ ۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین برگزار می گردد شامل بلیط رفت و برگشت هواپیمای ماهان،ایران ایر یا آسمان به همراه ۳ گشت نیم روزی  با راهنما و پذیرایی و پرداخت ورودیه ها است.

در این سفر سه روزه می توانید از باغ ارم، حافظیه، باغ جهان نما، دروازه قرآن و خواجوی کرمانی دیدن کنید. البته بازدید از تخت جمشید و نقش رستم هم جزء دیگر برنامه های این سفر است که نباید از آن غافل شد.

به علاوه بافت قدیم نارنجستان قوام، خانه زینت الملک، ارگ کریم خانی، موزه ژارس یا مسجد وکیل،حمام وکیل، سرای موشیر و بازار وکیل از دیگر برنامه های این سفر است.

گفتنی است قیمت تقریبی این تورها ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی شن سفید مراجعه نمایید.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.