۲۳ سال کما و سپس مرگ سرانجام عمل زیبایی!

دوشنبه ۱۵آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

یک مرد اسپانیایی که در پی عمل جراحی زیبایی ناموفق ۲۳ سال در کما iبه سر می برد سرانجام درگذشت. در حالی که تنها یک سال و سه ماه پیش بود که خانواده او پس از دو دهه مبارزه بی وقفه توانستند غرامت اهمال در عمل جراحی پسرشان را دریافت نمایند.

آنتونیو منو در سال ۱۹۸۹ هنگامی که فقط ۲۱ سال داشت هنگام عمل جراحی بینی iبه حال کما رفت و زندگی نباتی اش آغاز شد. خانواده جوان پزشک بیهوشی را متهم iبه اهمال نموده و او در اولین دادگاهش در مادرید برای بی احتیاطی محکوم شد.

اما در دادگاه فرجام، پزشک بیهوشی iبه رغم اعتراض های والدین آنتونیو از کلیه اتهامات مبرا شد.

خانواده آنتونیو سال ها این پرونده را بی نتیجه دنبال نمودند. تا اینکه در سال ۲۰۰۹ دادگستری اسپانیا آنها را تهدید نمود که برای جبران ۴۰۰ هزار یورو iبها های قضایی آپارتمانشان را ضبط خواهد نمود. پدر و مادر آنتونیو هر دو نانواهای بازنشسته بودند.

والدین جوان برای اعتراض iبه این تهدید قضایی تصمیم گرفتند در مقابل ساختمان وزارت دادگستری اسپانیا در شهر مادرید تحصن نمایند. این مبارزه ۱۶ ماه iبه طول انجامید و در این مدت آنتونیو که در حال کما بود زیر یک چادر همراه با والدینش iبه زندگی نباتی خود ادامه داد.

تا اینکه یک شاهد تازه که در وقت عمل جراحی دانشجوی پزشکی بود و هنگام عمل آنتونیو نیز حضور داشت دادگاه عالی اسپانیا را متقاعد نمود تا پرونده را در نوامبر ۲۰۱۰ بازنگری کند. سرانجام پزشک بیهوشی با خانواده آنتونیو iبه توافق رسید و در ژوئیه ۲۰۱۱ مبلغ ۱.۰۷۵ میلیون یورو را iبه عنوان غرامت iبه آنها پرداخت.

لوئیس برتلی یکی از وکلایی که در طول بیش از دو دهه از حق این خانواده دفاع نموده بود ضمن اعلام خبر درگذشت آنتونیو گفت: آنتونیو روز گذشته سرانجام درگذشت. او قربانی یک بی عدالتی شد. سالها انتظار و نگرانی یک مادر که همواره در کنار تختخواب فرزندش حضور داشت. وی قادر نبود iبها استخدام پرستارانی را برای پسرش تامین کند. همه این زحمات اکنون برباد رفته است.
وی افزود: دستگاه قضایی اجرای عدالت را سالها iبه تاخیر انداخت. وقتی عدالت اجرا شد که دیگر فایده ای iبه حال آنتونیو نداشت. مترجم: iبهرام افتخاری.

طبقه بندی: خبرها مهم   |   تعداد بازدید: ۱۱۵ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: دوشنبه ۱۵ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , خبرهامهم, سرانجام عمل زیبایی, عمل زیبایی, عمل زیبایی ناموفق

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.