۳۰ آبان، آخرین بهای طلا ، ارز، سکه و نفت در بازار

۳۰ آبان ،

۳۰ آبان، آخرین بهای طلا ، ارز، سکه و نفت در بازار | چاپ |
سه شنبه ۳۰ آبان ساعت ۱۳:۲۸

بینا- به اعتقاد کارشناسان اقتصادی قیمت جهانی طلا تا پایان امسال و تا روشن شدن وضعیت مذاکرات کنگره و دولت آمریکا بین ۱۷۰۰ تا ۱۷۴۰ دلار در هر اونس در نوسان خواهد بود .
به گزارش بینا، اگر بن بست مالی آمریکا حل شود ارزش دلار افزایش و قیمت جهانی طلا کاهش خواهد یافت . بر این اساس بهای جهانی طلا با ۶۰ سنت کاهش نسبت به آمار قبلی به ۱۷۳۳ دلار و ۸۰ سنت در هر اونس در بازار های اروپا، آسیا و آمریکا رسید.هر اونس نقره نیز معادل ۳۳ دلار و ۱۷ سنت معامله شده و همچنین بهای هر اونس پلاتین نیز با افزایش همراه بود و  معادل ۱۵۸۰ دلار و ۷۵ سنت در بازارهای جهانی است.
نفت وست تگزاس اینترمدیت برابر ۸۹ دلار و ۱۴ سنت در هر بشکه است. همچنین نفت خام برنت در بازار نیویورک معادل ۱۱۱ دلار ۶۲ سنت در هر بشکه معامله شده است.

 

همچنین امروز چهارراه استانبول افت بیشتری از دلار را نظاره کرد. دلار در میانه روز ۲۶۵۰ تومان معامله شد. این نرخ هنوز هم با آنکه روز از نیمه قبل است، پابرجاست.یورو هم از ۳۶۷۰ تومان در روز قبل به ۳۴۲۰ تومان رسیده که نشان می دهد نسبت به دلار شتاب بیشتری را طی می‌کند.

قیمت انواع ارز در بازار آزاد
ارز……..سه شنبه
دلار………۲۶۳۰
یورو………۳۴۸۵
پوند………۴۴۰۰
درهم…….. ۷۱۰

 

نرخ انواع سکه در بازار آزاد

نزول در بازار سکه آغاز شده و معلوم نیست که این روند ادامه داشته باشد. اما پیش‌بینی‌ها نشان می دهند که سکه و طلا آرام نخواهد بود و به تبع تقویت ارزش اونس جهانی بالا خواهد رفت. کشتی‌آرای نیز این بازار را فقط تا فردا آرام پیش‌بینی کرده است. شاید او هم می داند این آرامش چندان پایدار نیست.
اما بازاریان و معامله گران حاضر در بازار می گویند سکه امروز به شدت در نوسان بوده به طوری که قیمت‌ها به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کنند.

سکه……………….فروش……………..خرید
طرح تازه……..۱٫۰۸۰٫۰۰۰۰……..۱٫۰۵۰٫۰۰۰
نیم………………۵۵۰٫۰۰۰………….۵۲۰٫۰۰۰
ربع………………۲۹۰٫۰۰۰………….۲۸۰٫۰۰۰


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.