۱۰ مدل تازه از ب ام و

۱فروردین ۱۳،

۱۰ مدل تازه از ب ام و

مدیران ب ام و قول داده اند که تا پایان سال ۲۰۲۴ ۱۰ مدل تازه به بازار معرفی کنند .

 

 

به گزارش «ممتاز» به نقل از خودرو امروز، اینجور که پیداست باواریایی ها خود را آماده جوابی دندان شکن به مرسدس بنز کرده اند و در پاسخ به مدل های تازه آن ها لشکری از مدل های تازه آماده ساخته اند . بنا بر برنامه ی ب ام و قرار است تا پایان سال ۲۰۲۴ یازده مدل تازه وارد خط تولید شود . همچنین معرفی حدود ۲۵ مدل تازه تا قبل از سال ۲۰۲۴ در برنامه ی آن ها قرار دارد .

از محتمل ترین گزینه های این لشگر می توان به X5 با طراحی تازه ، فیس لیفت سری ۵ ، سری ۵ گرن توریسمو ، سری ۲ کوپه  و کانورتیبل ، سری ۴ در سه نسخه کوپه ، کانورتیبل و گرن کوپه ، i3 و i8 ، اشاره کرد . بعنوان مثال ، بنا بر گفته ی رئیس ب ام و ،  Norbert Reithofer مراحل تاسیس خط تولید i3 از ژانویه آغاز شده است و آن ها آمده اند تا چند ماه دیگر صدها سفارش از این خودرو را ثبت کنند .

علی رغم فروش بیشتر محصولات در دو سال آینده ، اما بنابر پیش بینی های اولیه مدیران ب ام و ، در آمد شرکت ثابت باقی خواهد ماند که این امر به خاطر نرخ بالای هزینه برای  تکنولوژی های تازه است . اما این روند به برنامه ی کلی ب ام و که رسیدن به آمار فروش دو میلیون دستگاه در سال ۲۰۲۰  است ، لطمه ای نمی زند

جمعه ۲ فروردین   ۱۴:۴۳

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.