۱۱ اسفند، قیمت طلا و ارز در بازارهای جهانی

۱۰م اسفند ،

۱۱ اسفند، قیمت طلا و ارز در بازارهای جهانی | چاپ |
جمعه ۱۱ اسفند ساعت ۱۲:۱۷

بینا-  قیمت طلا نیز در بازارهای آسیایی امروز برخلاف روز قبل افزایش داشته است. هر اونس طلا با یک دلار وشصت و سه سنت افزایش در مقایسه با روز قبل به قیمت ۱۵۷۸ دلار و ۶۴ سنت در هر اونس خرید و فروش می گردد.
به گزارش بینا به نقل از شبکه تلویزیونی ان اچ کی،این درحالی است که هر اونس نقره با سی و پنج ممیز چهل و هشت صدم درصد افزایش در قیمت معادل هجده سنت به ارزش بیست و هشت دلار و هفتاد و شش سنت در هر اونس خرید و فروش می گردد. هر اونس پلاتین نیز به قیمت یکهزار و ششصد و بیست دلار و بیست و چهار سنت خرید و فروش می گردد که در مقایسه با روز قبل دو دلار و هشتاد و هفت سنت کاهش داشته است.

نرخ برابری ارزهای رایج جهانی
ارزش ین ژاپن در بازارهای مبادلات ارز آسیایی در مقابل دلار امریکا با مقداری افزایش همراه شده است.
امروز هر یک دلار امریکا با نود و دو ممیز پنجاه و سه صدم ین ژاپن خرید و فروش می گردد که در مقایسه با روز قبل ارزش ین ژاپن در مقابل دلار امریکا با پنجاه و هشت صدم درصد افزایش همراه بوده است.
این درحالی است که هر یک یورو با یک دلار و سی و سه سنت در بازارهای ارز خرید و فروش می گردد که در مقایسه با روز قبل پنجاه و شش صدم درصد افزایش داشته است.
هر یک پوند انگلیس نیز با یک دلار و پنجاه و شش سنت در بازارهای جهانی مبادله می گردد که در مقایسه با روز قبل شصت و هفت صدم درصد افزایش داشته است.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.