۱۴۰۰ دانش آموز از برنامه های اردوگاه یادگاران امام (ره) استان بهره مند شدند

ˈمحمدحسین عنایتی فرˈ در جمع دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد استان افزود: این دانش آموزان از استانهای خراسان جنوبی، رضوی، کرمان و سیستان و بلوچستان در این برنامه ها شرکت کردند.

وی گفت: در طی این مدت تعداد ۲۲۰۰ نفر از دانش آموزان نیز از خدمات فرهنگی کانونهای دائم و موقت کمیته امداد امام خمینی( ره) استان برخوردار شدند.

وی به اجرای مرحله دوم نظام جامع آموزش خانواده برای ۵۰۰۰ نفر از خانواده های واجد شرایط از سوی این نهاد اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۱۳۰۰۰ دانشجو و دانش آموز در سطح استان از خدمات فرهنگی و تربیتی امداد استان برخوردارند.

وی یادآور شد: در سال آینده ۳۲۰ نفر از دانش آموزان نیز در مجتمع های فرهنگی تربیتی وابسته به این نهاد اسکان داده خواهند شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی هم در این مراسم گفت: خود سازی یکی از ویژگیهای انسان کامل است.

ˈحمید رضا وردی ˈ با اشاره به برخی از تفاوت های انسان و شیطان افزود: هر چه شناخت انسان نسبت به مسائل پیرامون بیشتر شود خطای انسان کمتر خواهد شد.

وی عصمت انبیای الهی را ناشی از علم، یقین و آگاهی دانست و با استناد به روایتی از امام صادق (ع) ، ایران اسلامی را مدعی مدیریت جهانی به رهبری امام عصر (عج ) ذکر کرد.

وی اظهار امیدواری کرد، ارتباط آموزش و پرورش با سایر دستگاهها ، نهادها و ارگانها نظیر کمیته امداد و بهزیستی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در زمینه های علمی ، آموزشی و تربیتی در تربیت نسل متصل به اسلام و رشد یافته با ارزش های اسلامی موثر باشد.۶۶۵

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.