۲۰ داور ایرانی درجه داوری JB کومیته آسیا را دریافت کردند

با قبولی در آزمون تئوری و عملی ارتقاء داوری در عربستان

تمامی ۲۰ داور ایرانی که در کلاس ارتقاء داوری JB کومیته آسیا در جده عربستان شرکت کرده بودند، با قبول شدن در ازمون تئوری و عملی موفق به دریافت گواهینامه شدند

به گزارش سرویس ورزشی برنا ، در این کلاس که به مدرسی مایکل از چین تایپه و محمد علی مردانی از ایران، دوشنبه و سه شنبه ۲۹ و ۳۰ خرداد ماه به صورت تئوری و عملی برگزار شد، بیش از ۱۰۰ داور آسیایی شرکت داشتند که تمامی۲۰ داور ایرانی موفق به کسب درجه داوری JBکومیته آسیا شدند.

آریامن قویدل، ابراهیم دلسوزی، حسن طاهری، اسعد الماسی، محمد مهدی زحمتکش، احمد کریمی راد، ابراهیم رضایی، سید عبدالحمید محمدی، محسن عبد یزدان، امیر رضا دباغ، محمد جواد شلتوک کار، حمید رضا سراوانی، محمود سیه چهره، رضا حیدری زفره، مسعود دانشور، اسماعیل جبله، اسماعیل سیه چهره ، شاهرخ باوی، حسن خرقانی و عباس رضایی ۲۰ داور شرکت کننده در این کلاس بودند.

همچنین در حاشیه رقابتهای غرب آسیا، کلاس مربیگری نیز برگزار شد که علیرضا احسانی و محسن عبد یزدان ۲ مربی ایرانی، درجه مربیگری آسیا را بدست آوردند.

گفتنی است پیکارهای کاراته غرب آسیا از بعدازظهر امروز به وقت محلی آغاز می شود و منوچهر حاجی محمدیان و اکبر خیری پور ۲ داوری هستند که به همراه سایر داوران خارجی این رقابتها امروز مسابقات غرب آسیا را قضاوت خواهند نمود.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.