۲۵۰ مدرسه شهرستان دلفان زیر پوشش طرح مهر قرار گرفتند

ˈبهمن نریمانیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : با اجرای طرح مهر یک ستاد شامل چهار کمیته کار ساماندهی، تجهیز و نوسازی مدارس دولتی و غیردولتی این شهرستان را انجام می دهند.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح فعالیت های همچون بهسازی، زیباسازی، مرمت، ایجاد فضای سبز،‌ شاداب سازی مدارس در آستانه فصل پاییز و بازگشایی مدارس انجام می شود.

وی، رعایت تراکم دانش آموزی در کلاسهای درس، تامین و تنظیم برنامه های آموزشی، ایجاد فضای سبز و بازسازی سرویس های بهداشتی مدارس را از دیگر برنامه های طرح مهر عنوان کرد.

به گفته مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلفان شناسایی و رفع مشکلات، استفاده بهینه از امکانات، برنامه ریزی مناسب برای بازگشایی مدارس و نظارت مستمر بر حسن انجام کار در آستانه بازگشایی مدارس از دیگر اهداف پروژه مهر است.

ˈنریمانی ˈ اظهار داشت: این ‌ش‍‍ه‍رس‍ت‍‍ان در دو سال گذشته موفق به کسب رتبه نخست پ‍روژه‌ م‍‍ه‍ر در استان لرستان شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلفان از آمادگی این شهرستان برای اجرای سیستم جدید آموزشی خبر داد و افزود : با برنامه ریزی های انجام شده آمادگی کامل را برای اجرای سیستم جدید آموزشی داریم .

به گفته وی ، فضاهای آموزشی ، امکانات و تجهیزات آموزشی مورد نیاز و نیروی انسانی این طرح تامین شده است .

وی بیان داشت : برای آشنایی معلمان پایه دوم و ششم ابتدایی دوره های ضمن خدمت آموزش سیستم جدید آموزشی برگزار گردید و آنان با آمادگی در اول مهر در کلاس های درس حاضر خواهند شد .

وی طرح ۳-۳-۶ را یک تحول بنیادین در آموزش و پرورش عنوان کرد و اظهار داشت : بر اساس این طرح دانش آموزان در مقطع ابتدایی یک دوره ۶ ساله ابتدایی را طی خواهند کرد .

۷۲۷۰/۶۳۰

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.