۳ ترفند ویژه برای آشپزخانه

3 ترفند ویژه برای آشپزخانه

  • راحت ترین راه برای پهن کردن خمیر پیتزا

پیتزا با خمیری که خودتان درست کرده اید همیشه لذت بخش تر است. برای این کار باید خمیر را زمان پهن کردن به یک توپ کوچک تبدیل و از مرکز شروع کنید. وردنه را مرکز خمیر بگذارید و به آرامی آن را پهن کنید. با انگشتان تان لبه خمیر را به آرامی بلند کنید، آن را مرتب بچرخانید و هر بار از یک جهت آن را پهن کنید تا به ضخامتی برسد که می خواهید. اگر خمیر را خراب کردید، آن را دوباره گرد کنید و از اول شروع کنید. اگر دیدید خمیر به کشش مقاوم شده، به آن ۱۰ دقیقه فرصت دهید و دوباره شروع کنید.

3 ترفند ویژه برای آشپزخانه

  • مناسب ترین راه برای پوست کندن سیر

اگر بخواهید پوست های چند لایه و نازک سیر را با ناخن بگیرید، حتما دست تان تا چند روز بوی سیر خواهد گرفت. به جای این کار می توانید سیر را روی تخته بگذارید، پهنای کارد را روی آن فشار دهید تا کمی له شود. آن وقت به راحتی می توانید پوست سیر جدا شده را بردارید.

3 ترفند ویژه برای آشپزخانه

  • بهترین راه برای فریز کردن گوشت چرخ شده

گوشت را به اندازه های مساوی در کیسه های فریزر بزرگ بگذارید و آن را کاملا پهن کنید. با انگشت یا با یک سیخ چوبی روی گوشت خط بیندازید تا به چند بخش مساوی تقسیم شود. وقتی گوشت یخ زد سفت می شود و هر کدام از این تکه ها به راحتی از هم جدا می شوند. می توانید هر تکه را جداگانه از فریزر بیرون بیاورید و بگذارید آب شود.


مجله اینترنتی ممتازنیوز سرگرمی و تفریحی اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.