۴ راه مختلف برای بستن اپلیکیشن‌ها در ویندوز ۸

۰۶م آذر ،

اولین و بزرگترین وب سایت تخصصی ترفندهای کامپیوتر و اینترنت

شما می‌توانید هر یک از محصولات فروشگاه اینترنتی ترفندستان را به صورت اینترنتی سفارش داده و وجه آن به صورت پرداخت اینترنتی بانکی (همراه با تخفیف) و یا از طریق مأمور پستی به هنگام تحویل کالا، پرداخت نمایید. کلیه محصولات فروشگاه ترفندستان دارای کاور، قاب با کیفیت و بسته‌بندی زیبا و شکیل بوده و تست شده و بدون اشکال می‌باشند.

۴ راه مختلف برای بستن اپلیکیشن‌ها در ویندوز ۸
4 راه مختلف برای بستن اپلیکیشن‌ها در ویندوز 8

Kasra می‌نویسد:

اپلیکیشن‌های محیط Modern UI ویندوز ۸ بسیار متفاوت از پنجره‌های دسکتاپی ویندوز هستند. یکی از این تفاوت‌ها نداشتن دکمه‌ی خروج در محیط اپلیکیشن است. چرا که دیگر منویی هم در بالای اپلیکیشن وجود ندارد و اپلیکیشن به صورت تمام‌صفحه اجرا می‌شود. دلیل این موضوع این است که اپلیکیشن‌ها منابع سیستم را بسیار کم مصرف می‌کنند دارند و حجم پایینی از رم را اشغال می‌کنند. در نتیجه اجرای همزمان اپلیکیشن‌ها و باز ماندن آن‌ها مشکلی ایجاد نمی‌کند. با این حال شاید دوست داشته باشید پس از اجرای اپلیکیشن‌ها آن‌ها را به طور کامل ببندید. در این ترفند به معرفی ۴ راه مختلف برای بستن اپلیکیشن‌ها در ویندوز ۸ خواهیم پرداخت.

۱٫ شما می‌توانید از همان کلید ترکیبی که برای بستن پنجره‌ها در ویندوز استفاده می‌کردید بهره ببرید. یعنی Alt+F4. با فشردن این کلید ترکیبی در محیط اپلیکیشن، اپلیکیشن به طور کامل بسته می‌شود.
۲٫ راه دوم بسیار مناسب صفحات نمایش لمسی است. با این حال (ترفندستان) می‌توانید از ماوس هم برای این کار استفاده کنید. بدین منظور کافی است در محیط اپلیکیشن، نشان‌گر ماوس را به بالای صفحه نمایش ببرید و کلیک چپ ماوس را نگه داشته و نشان‌گر را تا انتهای پایین صفحه حرکت دهید و سپس کلیک چپ را رها کنید. خواهید دید که اپلیکیشن به شکلی جالب بسته می‌شود.
۳٫ برای بستن اپلیکیشن‌ها از نوار Switcher ویندوز ۸ نیز می‌توانید استفاده کنید. برای این کار ابتدا به وسیله‌ی فشردن کلید Win از محیط اپلیکیشن خارج شوید. سپس نشان‌گر ماوس را در بالای سمت چپ صفحه نمایش قرار دهید تا پیش‌نمایش اپلیکیشن نمایان شود. اکنون بر روی آن راست کلیک کرده و Close را انتخاب کنید.
۴٫ برای بستن اپلیکیشن‌ها یک راه قدیمی نیز وجود دارد و آن استفاده از Task Manager ویندوز است. برای این کار کافی است کلیدهای ترکیبی Ctrl+Shift+Esc را فشار دهید. اکنون در محیط Task Manager اپلیکیشن مورد نظر را انتخاب کرده و بر روی دکمه‌ی End Task کلیک کنید.

4 راه مختلف برای بستن اپلیکیشن‌ها در ویندوز 8 سطح ترفند: متوسط
4 راه مختلف برای بستن اپلیکیشن‌ها در ویندوز 8 در صورت داشتن سوال و یا مشکل پیرامون این ترفند، می‌توانید آن را در انجمن‌های تخصصی ترفندستان مطرح کنید.
4 راه مختلف برای بستن اپلیکیشن‌ها در ویندوز 8 منبع ترفند: وب سایت ترفندستان
4 راه مختلف برای بستن اپلیکیشن‌ها در ویندوز 8 به پاس حرمت قلم و اندیشه، در صورت ذکر این ترفند منبع آن را نیز ذکر کنید. استفاده از این ترفند تنها با ذکر نام وب سایت ترفندستان مجاز است.
4 راه مختلف برای بستن اپلیکیشن‌ها در ویندوز 8 لینک مستقیم ترفند:

http://www.tarfandestan.com/1391/09/05/4-ways-to-close-windows-8-modern-apps.html


 بازدیدها:۴۱ ، موضوع : ترفند ویندوز ۸، تاریخ: دیروز, ۲۱:۵۴ ،  
چاپ این ترفند

  ترفندهای مشابه:

  • نحوه‌ی تغییر رنگ پشت‌زمینه‌ی Windows Photo Viewer از طریق رجیستری
  • ترفندهای منشی تلفنی تلفن ثابت
  • پیغامهای خطا و مشکلات کوچک گوشی های نوکیا و راه های رفع آنها
  • بازگردانی عکس های ویرایش شده در Windows Photo Gallery ویندوز ویستا به حالت قبل
  • ایجاد تصاویر پانوراما توسط Windows Live Photo Gallery

  آخرین ارسال های انجمن


ترفندستان | Tarfandestan – اولین و بزرگترین وب سایت تخصصی ترفند های کامپیوتر و اینترنت
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.